ramazan
ramazan

حرکات دیدنی دختر جذاب ژیمناستیک کار بدون پا! + عکس

حرکات دیدنی دختر جذاب ژیمناستیک کار بدون پا! + عکس

با دختری جذاب و با انگیز اما بدون پا و فعالیت دیدنی و هنری او در رشته ژیمناستیک آشنا شوید.

 

بعضی وقت ها افراد معلول دست به کارهایی می زنند که باورکردنی نیست! انها با این اقدامات حیرت اور سعی دارند به دیگران بفهمانند که معلولیت محدودیت نیست.

 

خانم ژیمناستیک کار 27 ساله که جفت پاهای خود را از دست داده است با حرکات مختلف خود در کوی و برزن نگاه بسیاری را به سمت خود کشانده است.

 

او علاوه بر این استعداد ویژه خود موجب شده رشته ورزشی مورد علاقه او باعث پیدا شدن خواهرش شود. به گزارش نازوب خانم جن بریکر از سن کودکی با معلولیت متولد شد.این امر باعث شد خانواده اش او را به فرزندی به خانواده دیگر بدهند. خانم جن که تا کنون دارنده چندین مدال قهرمانی در مسابقات مختلف ژیمناستیک می باشد در سن 16 سالگی توانست خواهر اصلی خود را پیدا نماید. خانم جن می گوید هنگامی که خواهرم دومینیک را در مسابقات ورزشی می دیدم حس بسیار نزدیکی به او داشتم. دومینیک دارنده مدال المپیک جهانی در رشته ژیمناستیک است.

 

حرکات دیدنی دختر جذاب ژیمناستیک کار بدون پا! + عکس

 

پس از مدتی از پدر ناتنی خود جرالد بریکر تقاضا نمودم مرا با پیشینه خانوادگی ام اشنا نماید او مقدار زیادی سند و کاغذ به من داد و گفت شاید برایت دیدن این اسناد سخت باشد اما عین واقعیت است و نام اصلی تو Moceanu می باشد. جن می گوید این موضوع را با دومینیک در میان گذاشتم. او هم پس از برسی در سال 2007 در جشن تولد 21 سالگی من کارت تبریکی برایم فرستاد و پیشنهاد داده بود به ملاقاتش بروم. هنگامی که یکدیگر را دیدیم فهمیدم که علاوه بر دومینیک خواهر دیگری به نام کریستینا دارم. من با دو خواهرم ویژگیهای اخلاقی و شخصیتی بسیار نزدیک به هم داشتیم.

 

حرکات دیدنی دختر جذاب ژیمناستیک کار بدون پا! + عکس

 

 

من و دومینیک هر دو  علاقه به ژیمناستیک داشتیم. خواهرم کریستینا علاقه به والیبال دارد. من هم علاقه زیاد به والیبال دارم اما ان ورزش دوم من است. جن اکنون به بندبازی و اکروبات بازی روی اورده است.او اینقدر مشهور است که در کنار شخصیت های معروفی همچون بریتنی اسپرز به تورهای فرهنگی و اجرای برنامه می رود. وی می گوید من به خیلی از مناطق سفر کرده و با مردمان مختلف اشنا شده ام. علاقه زیاد به رقص دارم.هر چند شاید نتوانم در این کار حرفه ای باشم اما دوست دارم در اینده در کنار ستارگان مشهور به اجرای برنامه بپردازم.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان