جنجال فروش عروسک های مستهجن در بازار تهران + عکس

مجموعه : فرهنگ و هنر
جنجال فروش عروسک های مستهجن در بازار تهران + عکس

فروش عروسک های مستهجن در بازار تهران + عکس

 

تهاجم فرهنگی همیشه در ایران یکی از مهم ترین مسائل فرهنگی به شمار می آید که در این خصوص نظارت زیادی صورت می گیرد اما باز هم از گوشه و کنار این فرهنگ غرب به کشور ها به هر راهی باشد رخنه می کند.

 

نظارت بر تربیت کودکان در سنین پایین که قدرت تشخیص نداشته و آسیب پذیری بالایی دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. این نظارت را به وجوه مختلفی مانند محیط رشد، خانواده، بازی و وسایل بازی و … تقسیم بندی می کنند.

 

اهمیت بازی در تربیت کودکان مساله ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت زیرا در شکل گیری شخصیت کودک تاثیر غیرقابل چشم پوشی دارد.

 

قسمت بزرگی از تهاجم فرهنگی آمریکا به جوامع مخالف با وسایل فرهنگی مانند اسباب های بازی و سرگرمی انجام می شود.

وضعیت موجود نشان می دهد که در ایران نظارت کافی بر عرضه اسباب بازی وجود ندارد، اما برخی فکر می کنند که این تهاجم تنها به عروسک های باربی محدود می شود در حالیکه وسایل زیادی در اسباب بازی فروشی ها وجود دارد که فرهنگ برهنگی و ابتذال را به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد که یکی از آخرین نمونه های آن یک اسباب بازی با ظاهر مستهجن به نام پری دریایی است.

 

یک فروشنده اسباب بازی در غرب تهران به خبرنگار اجتماعی سخن گفت که قسمت قابل توجهی از خریداران این اسباب بازی پسران نوجوان هستند.

 

جنجال فروش عروسک های مستهجن در بازار تهران + عکس

 

نمونه ای کوچک از عروسک های باربی و مستهجن در بازار

 

جنجال فروش عروسک های مستهجن در بازار تهران + عکس

 

عدم توجه والدین به رفتارهای فرزندان

 

تربیت صحیح و توجه به موقع پدر و مادر نسبت به رفتارهای فرزندانشان منجبر به جلوگیری از آسیب های خانوادگی، اجتماعی و شخصیتی شود.

 

سواد تریبت که متاسفانه بسیاری از پدر و مادرها فاقد سواد تربیتی هستند بسیاری از مشکلات و آسیب های روحی را هم به خودشان، فرزندان و جامعه می زنند.

خوشبختانه با وجود شبکه های اجتماعی در بسیاری از خانواده ها مشاهده شده با راهنمایی و اطلاع رسانی های انجام شده توسط روانشاسان و پیچ های متعدد تربیت صحیح فرزند داری کمی سطح سواد و آگاهی والدین بالا رفته اما همچنان در بسیاری از خانواده ها مشکلات عدیده و ناهنجاری تنها بخاطر عدم آگاهی و تربیت صحیح وجود دارد.

 

نکته پایانی:

 

پدر و مادر عزیز درست است که شما خودتان نیز یکبار به دنیا آمده اید و اولین تجربه زندگی را دارید اما باتوجه به گذشت زمان و بزرگ شدن و تشکیل خانواده دادن می توانید با دقت و درس گیری از رویدادهای خوب و بد زندگی تربیت صحیح تری داشته باشید.

شما مسئول فرزندان خود و تربیت صحیح آنها هستید. با کسب علم تربیت و روانشناسی بهترین آموزش و لذت تربیتی، رفتاری و موفقیت را در خود و فرزندتان پررورش دهید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان