شناسایی عاملان جنایت وحشتناک اسپایکر!

مجموعه : اخبار حوادث
شناسایی عاملان جنایت وحشتناک اسپایکر!

شناسایی عاملان جنایت وحشتناک اسپایکر!

 

 شورای “بازخواست و عدالت ” از شناسایی 57 نفر از عناصر بعثی که در کشتار اسپایکر دست داشتند، خبر داد. شورای “بازخواست و عدالت” که پیگیر جنایات تروریست های تکفیری و بعثی در عراق است، اعلام کرده که تعدادی از عناصر رژیم سابق بعث در جنایت کشتار دانشجویان در پایگاه هوایی اسپایکر در استان صلاح الدین در شمال عراق دست داشته اند.

 

در بیانیه این شورا آمده است که “بعث جنایتکار بار دیگر ثابت کرد که منبع جنایت و شرارت و خونریزی است و برای از بین بردن رژیم بعث، هیچ چاره ای جز ریشه کن کردن آن از پیکره مجروح عراق وجود ندارد.”

 

این بیانیه می افزاید: عناصر مزدور بعثی به همه مردم عراق علناً اعلام کرده اند که آنان مسبب هرجنایتی دراین کشور هستند؛ گروه های تروریست های داعش، نقشبندیه، گروه موسوم به “جیش المجاهدین” و گردان های “انقلاب بیستم” و دیگر باندهای شرور و جنایتکار، چهره دیگری از بعث پلید هستند.

 

براساس این بیانیه، شورای ملی بازخواست و عدالت، اخیراً اسامی 57 نفر از جنایتکارانی را که دست داشتن آنان در کشتارهای فجیع عصر جدید ( کشتار پایگاه اسپایکر در استان صلاح الدین )علیه فرزندان عراق اثبات شده است، مورد توجه و دقت قرار داده است.

 

دراین بیانیه آمده است: دلایل قاطع نشان می دهد که همه این مجرمان از اعضای حزب ممنوعه بعث و از مزدوران رژیم سابق و سرویس های سرکوبگرانه و بدنام این حزب هستند.

 

شورای بازخواست و عدالت اعلام کرد: دعوت به لغو فعالیت این هیات، طرحی از پیش مشخص شده با هدف وارد کردن جنایتکاران رژیم بعث در روند سیاسی عراق از طریق کودتا علیه این هیات است.

 

این شورا از همه گروه های سیاسی عراق درخواست کرد که درباره دعوت به لغو این هیات هشدار باشند و متوجه باشند که این هیات از یک سو، هیاتی قانونی است و از سوی دیگر اجازه دادن به بعثی ها برای وارد شدن به روند سیاسی عراق به منزله بی ارزش شمردن خون قربانیان اقدامات تروریستی و بی توجهی به احساسات خانواده های قربانیان و نیز مشروعیت بخشیدن به جنایت های بعثی ها است.

 

به گزارش العالم، در جنایت دلخراش پایگاه اسپایکر که چندی پیش در نزدیکی شهر تکریت صورت گرفت، 1700 دانشجوی نظامی عراقی به طور جمعی توسط عناصر گروهک تروریستی داعش اعدام شدند.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان