ramazan
ramazan

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

معرفی بهترین محصولات عطر و ادکلن با رایحه ای گرم و شیرین مناسب برای فصل پاییز و زمستان بخش دوم

 

عطرهای گرم با رایحه تند، تلخ و شیرین می تواند خنکی پاییز را برایتان دلنشین تر کند هوا این روزها برخلاف تابستان داغ امسال، بدجوری سرد شده است. این بستگی به ذوق و طبع خود شما دارد که رایحه عطرتان سرد باشد یا گرم. ماندگاری عطرها در هوای سرد بیشتر است و این می تواند زیبایی شما را صد چندان بکند. یعنی در پاییز و زمستان با توجه به دمای پایین هوا، الکل موجود در عطر دیرتر تبخیر می شود.

 

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

 

 

آن طور که معمول است، در این فصل که هوا، خنک و حتی سرد است، افراد عطرهای گرم را انتخاب می کنند. ما دست شما را در انتخاب یک عطر گرم باز گذاشته ایم. انواع رایحه های مختلف گرم را به خانم ها معرفی کرده ایم.

 

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

عطرهایی با رایحه های شیرین، ترش، تلخ و ملایم. در فصل های سرد سال، بهتر است از رایحه های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ استفاده کنید. در میان آنها، عطرهایی هستند که از سال عرضه اولیه شان به بازار خیلی می گذرد. اما مصرف کنندگان آنها، همچنان خریدار آنها هستند. این شما و این، انواع و اقسام عطرهای گرم زنانه.

 

1 – شیرین / Ted Lapidus Silk Way 75ml

این محصول متعلق به 10 سال پیش است. اما بوی آن هنوز که هنوز است کهنه نشده و تازگی خود را حفظ کرده است. اسم این عطر در نوع خود جالب توجه است؛ راه ابریشم. رایحه بالای آن ترکیبی از سه رایحه مرکبات، هلوي قرمز و سیب است. رایحه میانی این عطر گرم و البته شیرین، مجموع های از رایحه های دارچین سیلان، اطلس سدر، گل یاس و گیاه پائونیاست. اما رایحه پایه آن، عنبر، وانیل بوربن، عود و مشک سفید است.  

 

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

 

 

2 – عطر ترش / Hugo Boss Deep Red

این یکی هم جدید نیست. سازنده انگلیسی، این (( قرمز عمیق )) بار محصول خود را با نام تجاری روانه بازار کرده است. محصولی که مربوط به سال 2001 است. عطر ترش به عطری می گویند که طعم مرکبات را به خاطر بیاورد. این عطر 90 میلی لیتری دارای پیش رایحه انگور سیاه، گلابی، نارنگی و پرتقال است. میان رایحه آن زنجبیل، فریزیا، ختمی است و رایحه پایانی آن، ترکیبی از رایحه های گیاهان سدر، مشک، چوب صندل و وانیل است. معمولاً افراد جوان و زیر 40 سال از این عطر استفاده می کنند. زمان استفاده آن محدود به ساعات خاصی در شبانه روز نیست. اما فصل استفاده آن، پاییز و زمستان به ویژه روزهای سردتر آن است.

 

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

 

 

3 – عطر ملایم / Lalique Nilang 100ml

این عطر 100 میلی لیتری، رایحه ای نشاط بخش و گرم دارد. در تولید این عطر فرانسوی، عطر گلهای مختلفی به کار رفته که آن را دلفریب کرده است. این عطر ترکیبی از رایحه های ملایم و تند از جمله گل نیلوفر آبی است که مناسب برای ادارات و محل کار به شمار می آید. این محصول را می توانید در پاییز و زمستان استفاده کنید و از آن لذت ببرید. اما بهتر است آن را در طول روز استفاده کنید. چرا که خیلی مناسب شب ها نیست. این محصول مناسب خانم های جوان زیر 40 سال است.

 

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

 

 

4 – عطر تلخ / Yves Saint Laurent Opium

یک عطر فرانسوی دیگر که محصول 2009 است. این عطر که در حجم 90 میلی لیتری به بازار عرضه شده است، مناسب خانم های زیر 40 سال است. بر عکس مورد قبلی که مناسب روزها بود، این عطر را می توانید در شب ها استفاده کنید و از آن لذت ببرید. یک رایحه گرم و تلخ که پیش رایحه آن از رایحه گیاهان سبز معطر، ترنج و انگور سیاه تشکیل شده است. میان رایحه این عطر، گل یاسمن برزیلی و زنبق وحشی و رایحه پایانی آن سدر، چوب صندل، وانیل و مشک است. قیمت آن گران است اما برای آنها که می خواهند سلیقه به خرج بدهند و متناسب با فصل، از یک ادکلن استفاده کنند، گزینه کم رقیبی به شمار می آید.

 

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

 

 

5 – عطر ملایم / Armand Basi In Red

عطری لوکس با رایحه گل ها برای خانم هاست که در حجم 100 میلی لیتری عرضه شده است. این عطر که ملایم و نشاط بخش تولید شده است، محصول کشور اسپانیا بوده و باز هم مناسب جوانان است. این عطر را می توانید در تمام ساعات شبانه روز استفاده کنید. مزیت این عطر آن است که محدودیت فصلی ندارد و در تمام طول سال قابلیت استفاده را دارد. یک عطر گرم و شیرین با پیش رایحه ماندار این، ترنج، زنجبیل و دارچین، میان رایحه گل یاسمن، گل رز، یاس و برگ سوسن و رایحه پایانی که از مشک و چوب های معطر است.

 

بهترین عطرهای گرم و مارک مناسب فصل سرما (2)

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان