ramazan
ramazan

دامادی که عروس را در پمپ بنزین جا گذاشت!! تصویر

دامادی که عروس را در پمپ بنزین جا گذاشت!! تصویر
 یک داماد آلمانی که بعد از پایان مراسم ازدواجش همراه با نوعروس خود راهی ماه عسل بود، در اقدامی جالب همسرش را در پمپ بنزین جا گذاشت و تنها به سفر خود ادامه داد!
این ماجرا از انجا شروع شد که داماد برای سوختگیری و خرید غذا و نوشیدنی در یک پمپ بنزین توقف کرد و عروس در صندلی عقب خودرو خواب بود. در حالی که داماد در فروشگاه بود، عروس از خواب بیدار شد و به دستشویی رفت. در این هنگام داماد که تصور نمی کرد همسرش از خودرو پیاده شده باشد، به سمت خودرو برگشت و بدون آنکه به صندلی عقب نگاه کند، حرکت کرد و از پمپ بنزین خارج شد.
 
 

دامادی که عروس را در پمپ بنزین جا گذاشت!! تصویر
 
 
 
عروس خانم که همزمان، از دستشویی خارج شده بود، به دنبال خودرو دوید و ضمن فریاد زدن، با دست به داماد اشاره می کرد که نگه دارد، اما این کار فایده ای نداشت. البته او خوش شانس بود، چرا که یک خانواده را در پمپ بنزین یافت که شاهدا ماجرا بودند و به سرعت عروس بیچاره را سوار خودرو کردند تا او را به داماد برسانند.
خودروی دوم نزدیک خودروی داماد رسید و  راننده با اشاره از داماد خواست که توقف کند، ولی داماد که بسیار ترسیده بود، به جای توقف به سرعتش افزود. او حتی با پلیس تماس گرفت و اطلاع داد که یک دستگاه خودرو تعقیبش می کند و جانشان در خطر است.
پس از آن، گشتی پلیس خودروی حامل عروس و خانواده آلمانی و همچنین خودروی داماد را متوقف کرد. ماموران پلیس از وجود یک مرد مسن و خانواده اش در خودروی دوم شگفت زده شدند، وقتی از آنان درباره تعقیب داماد پرسیدند، عروس از خودرو دوم پیاده شد و داماد حیرت زده تازه فهمید که بی توجهی او چه دردسری درست کرده است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان