ramazan
ramazan

شگفتی همه از درختی با 250 نوع سیب متفاوت!عکس

شگفتی همه از درختی با 250 نوع سیب متفاوت!عکس
سیب میوه ای است که در دنیا به گونه های مختلف رشد می کند و می توان نمونه های مختلفی از آن را در دنیا پیدا کرد ولی شاید به سختی بتوان گونه های سیب آسیایی را در اروپا کاشت یا حتی پیدا کرد.
  نگهداری از هر درختی بسیار سخت است زیرا یک باغبان باید همیشه با دل و جان به یاری درختانش برود و آن ها را از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل کنند اما همه این نگهداری ها با به ثمر نشستن یک درخت خستگی باغبان را از بین می برد.
 

شگفتی همه از درختی با 250 نوع سیب متفاوت!عکس

 

"پاول برنت" باغبانی است که 20 سال برای درخت محبوبش تلاش کرده است و هر آنچه این درخت نیاز داشته برای آن تهیه نموده است تا این روزها به یکی از شگفت انگیزترین درخت های دنیا تبدیل شود.

این باغبان 40 ساله این روزها درخت سیبی دارد که 250 نوع مختلف سیب تولید می کند که در دنیا منحصر به فرد است. او می گوید ابتدا یک باغ سیب داشتم ولی تصمیم گرفتم درختی مرجع از همه سیب ها بسازم به همین علت هر ساله چند نوع مختلف را به درخت مرجع پیوند زدم.

در میان این گونه های مختلف سیب این درخت نمونه های نادری نیز وجود دارد که تاریخ حیات آن ها به سال های 1908 یا حتی قدیمی تر از آن و به سال 1883 بر میگردد. پاول برنت قصد دارد این درخت را ثبت جهانی کند.
 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان