ramazan
ramazan

مستی 2 دختر ایرانی در هند غوغا به پا کرد (عکس)

مجموعه : اخبار
مستی 2 دختر ایرانی در هند غوغا به پا کرد (عکس)
دو دختر ایرانی به اتهام رانندگی در حال مستی و حمله به پلیس، تحت پیگرد قضایی هند قرار گرفته اند که بسیار بد است.به نقل از روزنامه "ایندیا تایمز”، هفته گذشته دو دختر دانشجوی ایرانی ساعت ۱۱و سی دقیقه شب در حال رانندگی در یکی از خیابان های شهر "بنگلور” در جنوب هند، از سوی پلیس متوقف شدند تا مورد آزمایش الکل قرار گیرند.
پس از مثبت بودن آزمایش الکل، پلیس از "فریما”ی ۲۶ ساله که رانندگی خودرو را بر عهده داشت خواست تا مدارک خودرو و گواهینامه رانندگی خود را تحویل دهد. وی که گواهینامه اش همراه نبود، مدارک خودرو را تحویل پلیس داد.در این لحظه "آذر”، ۲۹ ساله، از خودرو پیاده شد و تلاش کرد تا مدارک را از پلیس باز پس گیرد.پلیس گزارش کرده است که "آذر” برای بازپس گیری مدارک دوست خود، با مشت به صورت پلیس کوبیده و دست وی را به شدت گاز گرفته است!
 
آزمایش الکل نشان می دهد که در خون "فریما” ۵۹ درصد و در خون "آذر” ۸۳ درصد الکل وجود داشته است. پس از این اقدام نابهنجار، هر دو دانشجوی ایرانی به مرکز پلیس برده شده اند تا مورد پیگرد قرار گیرند. در آن جا، وقتی "آذر” مست با خبرنگاران دوربین به دست مواجه می شود، به یکی از آنان حمله ور می گردد و دوربین او را می شکند!

این ماجرای تاسف بار، از هفته پیش تا کنون مورد توجه شبکه های تلوزیونی و مطبوعات هند قرار دارد. دادگاه شهر بنگلور ، گذرنامه ی آذر و فریما را ضبط و اعلام کرده است که این دو دانشجوی متخلف ایرانی هم اکنون مراحل قضایی را طی می کنند و به زودی باید در دادگاه نهایی حاضر شوند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان