ramazan
ramazan

همه دخترها آرزو دارند جای این دختر باشند (عکس)

همه دخترها آرزو دارند جای این دختر باشند (عکس)
یک دختر نوجوان امریکایی بعد از سفر به پارک مشهور الماسهای آرکانزاس با یک الماس 3.85 قیراطی به خانه بازگشت. این دختر 14 ساله که " تانا " نام دارد  بعد از یک جستجوی 10 دقیقه ای موفق به یافتن این الماس شد.
 
حراج یکی از قدیمی ترین الماسهای دنیا , این پارک در منطقه آرکانزاس قرار دارد و به خاطر قطعات ریز و درشت الماس در آن به شهرت رسیده است. علاقمندان با پرداخت ورودی نسبتا گران میتوانند در این پارک حفاری کرده و در صورت خوش شانس بودن الماس پیدا کنند. این خانواده بعد از اینکه متوجه شدند یک دختر 14 ساله الماسی 5.16 قیراطی پیدا کرده است تصمیم گرفتند سفری به این پارک داشته باشند. آنها بعد از حدود 2 ساعت حفاری از یافتن الماس نا امید شده بودند که این دختر نوجوان بعد از 10 دقیقه جستجوی سطحی الماس را پیدا کرد. آنها الماس را به مرکز متخصصان واقع در پارک که به یابندگان کمک میکند جواهرات یافت شده را کارشناسی کنند برده و متوجه ارزش واقعی آن شدند.
 
گرانترین و زیباترین الماسهای جهان ، کارشناسان این بخش اعلام کردند الماس مشابهی در سال 2006 به قیمت 30 هزار دلار به فروش رسیده است و قیمت این الماس اکنون به مراتب بیشتر خواهد بود. این الماس که یابنده اش آن را " سنگ خدا" نامیده است سیصد و نود وششمین الماس یافت شده در این پارک در سال جاری است.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان