چاقو کشی علیه زنان در جهرم !

مجموعه : اخبار حوادث
چاقو کشی علیه زنان در جهرم !

پاسدار بهشتی فر فرزند مجرمش را تحویل داد!!!

 

نماینده مردم جهرم گفت: انگیزه ضارب جهرم (استان فارس) کاملا شخصی بوده است و هیچ ارتباطی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر نداشته است.

 

محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم جهرم درباره دستگیری ضارب زنان در این شهر به “ایران خبر” گفت: حرکت ضارب به هیچ عنوان سازمان دهی شده نیست و از سوی هیچ شخص یا ارگانی نیز مورد حمایت و تایید نبوده است.

 

وی در ادامه گفت: حتی پاسدار بهشتی فر، بعد از اطلاع از ارتکاب جرم فرزندش، خود، ضارب را تحویل قانون داده است و تاکید کرده که طبق قانون و عدالت مانند دیگران با وی برخورد شود.

 

رضایی کوچی درباره اینکه گفته می شود ضارب انگیزه امر به معروف و نهی از منکر داشته است گفت: دربین افرادی که مورد سوء قصد قرار گرفتند، خانمهایی بودند که حجابشان به هیچ عنوان مشکلی نداشته است و حتی چادر نیز به سر داشته اند، لذا این ادعا که انگیزه ضارب مبارزه با بد حجابی و امر به معروف و نهی از منکر بوده است، به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: بسیجیان جهرم خود پی گیر اصلی این حادثه بودند.

 

چاقوکشی علیه زنان جهرم

 ایرنا قبل از این نوشته بود: حجت ا… رضايي سرپرست فرمانداري ويژه جهرم گفت: ضارب به عمل قبيح خود مبني بر حمله با چاقو به چند زن اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامي و قضايي است.

 

 طي چند روز گذشته، حمله هايي با چاقو به ۶ خانم در جهرم صورت گرفت که گفته شده ۵ نفر ازاين خانم ها دانشجو هستند.

 

شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

 

منبع: ایران خبر

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان