اگر لپ تاپی برای بازی نیاز دارید

اگر لپ تاپی برای بازی نیاز دارید
کسی لپ تاپ‌های مخصوص بازی را به خاطر ظاهرشان نمی‌خرد، این همان دلیلی است که با دیدن لپ تاپ ۱۴ اینچی Razer Blade شما را متعجب خواهد کرد. برادر بزرگتر این لپ تاپ نیز با صفحه نمایشی ۱۷ اینچی Blade Pro یا همان Blade نام دارد. تنها تفاوت بین این دو  در صفحه کلید و البته قیمت آن‌ها است. Razer Blade  پانصد دلار از Blade Pro ارزان‌تر است.

مجلل

اگر تنها یک رایانه‌ی ویندوزی وجود داشته باشد که با زیبایی خیره کننده MacBook Proی اپل رقابت کند آن نوت بوک Blade خواهد بود که جالب و دوست داشتنی است. زیبایی فوق العاده آلومینیوم آنودیزه شده درب پشتی، هر بیننده‌ای را مسحور خود خواهد کرد.

با ضخامتی معادل ۱٫۷ سانتی متر و وزنی ۱٫۸۵ کیلوگرمی، Blade یکی از سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ تاپ‌های موجود به شمار می‌رود و هیچ جای حرفی برای سایر رقبا باقی نمی‌گذارد. با دو پایه لاستیکی که در زیر این لپ تاپ قرار گرفته اند نیز فضای کافی برای تنفس فن‌های قدرتمند زیرین فراهم می‌شود تا داغی بیش از حد حس نشود.

از نظر درگاه‌ها هم چیزی کم نخواهید داشت، سه درگاه USB 3.0 یک درگاه HDMI و البته محل اتصال ۳٫۵ میلی متری هدفون و قفل Kensington (چیز دیگری نیاز دارید؟!).


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان