ramazan
ramazan

چهره نا بازیگری ، لیلایِ محمد رضا گلزار می شود!!

مجموعه : فرهنگ و هنر
چهره نا بازیگری ، لیلایِ محمد رضا گلزار می شود!!

لیلای محمد رضا گلزار در فیلمی که در زیر معرفی می شود نقش بازی می کند.

 

رضا رخشان, تهیه کننده فیلم “ازدواج سعید و لیلا” که مدتها بود به دنبال دو نابازیگر برای ایفای نقشهای اصلی این فیلم می گشت و زمان زیادی را هم صرف تست بازیگری کرده بود گفت: متاسفانه بعد از ماهها که صرف برگزاری تست بازیگری شد نتوانستیم بازیگر مناسب برای ایفای نقش مرد یعنی نقش سعید پیدا کنیم.

 

وی ادامه داد: البته در این تستها به چهره های جوان خوبی رسیدیم که به شدت فتوژنیک و سینمایی بودند اما تجربه بازیگری نداشتند بخصوص که بازی در کاراکترهای اصلی فیلم به شدت سخت است و نمیشود آن را ساده گرفت.

 

رخشان با بیان اینکه حین انجام تستها بازیگر زن را پیدا کرده افزود: یک چهره نابازیگر برای نقش “لیلا” پیدا کردیم اما مشکل اینجاست که با حضور محمدرضا گلزار به عنوان بازیگر اصلی مرد ترکیب بازیگران تغییر کرده و احتمالا باید بازیگر مقابل وی هم یک بازیگر حرفه ای باشد. البته هنوز مشخص نشده که در نهایت چه خواهد شد؛ شاید از همین نابازیگر برای نقش زن داستان استفاده کردیم.

 

این تهیه کننده درباره چرایی جدایی سعید سلطانی از کارگردانی کار گفت: ایشان درگیر سریالی هستند که به سفارش نیروی انتظامی می سازند و برای همین خودشان از من خواستند که شخص دیگری را برای کارگردانی جایگزین کنم و من هم به سراغ منوچهر هادی رفتم.

 

رخشان با بیان اینکه به هنگام ساخت اولین فیلم هادی با نام “قرنطینه”هم در کنار وی بوده بیان داشت: سالهاست با هادی رفیقم و در ساخت “قرنطینه” هم کنار هم بودیم و خوشحالم که دوباره با هم تجربه سینمایی خواهیم داشت.

 

تهیه کننده “ازدواج سعید و لیلا” درباره زمان کلید خوردن فیلم اظهار داشت: این کار یک بازیگر اصلی مرد دیگر هم دارد که او نیز تا آخر هفته حضورش قطعی میشود. فیلم حتما تا 25 آذرماه کلید خواهد خورد و دوست داریم به جشنواره برسد و درخواست لازم برای حضور در جشنواره را نیز ارائه کرده ایم.

 

وی در پایان گفت: حتی اگر در بخشهای اصلی جشنواره نباشیم یک نمایش ویژه در کاخ جشنواره خواهیم گذاشت تا نظرات مخاطبان را بسنجیم.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان