ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی به زنان و دختران!

مجموعه : اخبار
ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی به زنان و دختران!
خبرهای جدید ایران و جهان
سرهنگ محمد قاسملو اظهار کرد: چندی پیش یکی از شهروندان شکایتی را مبنی بر اینکه یک فرد ناشناس از طریق ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی و مزاحمت به همسرش، امنیت روانی خانواده وی را خدشه‌دار کرده است به این پلیس ارائه داد.

وی افزود: شاکی در ادامه اظهارات خود بیان داشت که متهم در یک مورد پیامک اعلام داشته که شماره همسرش را از طریق اینترنت بدست آورده است.

قاسملو گفت: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات فنی و استعلامات لازم از مبادی برای شناسایی متهم معمول که هیچ‌گونه مستندی مبنی بر انتشار شماره تلفن همراه همسر شاکی بدست نیامد.

وی تصریح کرد: با بررسی تخصصی توسط کارشناسان متهم اعتراف کرد که یکی از دوستانش باشگاه ورزشی داشته و شماره همراه وی را از طریق دوستش بدست آورده و بدون هیچگونه هدف خاصی پیامک‌های ارسالی را فرستاده و از کرده خود پشیمان است و فقط از روی جوانی و حس کنجکاوی و پیدا کردن دوست دختر اقدام کرده و به علت ترساندن وی اعلام کرده که شماره وی را از طریق اینترنت بدست آورده است.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: شهروندان محترم به یاد داشته باشند هرگونه ارتباط تلفنی با افراد دیگر در صورتی که از طرف مقابل درخواست رسیدگی شود به عنوان مزاحمت تلقی و اثرات و عواقب بدی را به دنبال داشته و موجبات خدشه‌دار شدن آبروی افراد را به همراه دارد.

قاسملو افزود: سازمان‌ها و نهادی دولتی و خصوصی که برای ارائه خدمات از شهروندان اقدام به اخذ اطلاعات از آنان می‌کنند باید در نگهداری آنها کوشا بوده و ضمن عدم انتشار و استفاده نادرست از آنها  خود را ملزم به رعایت اصل امانت‌داری در قبال افراد کنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان