ramazan
ramazan

مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

مجموعه : دنیای مد
مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

خیلی از افراد دچار حالت های پرانتزی شکل پاها هستند و این موضوع آنها را نگران می کند که با پوشیدن چه لباسی می توانند ظاهر بد و نافرم پاهای پرانتزی را رفع کنند در این مقاله بهترین پوشش برای رفع این مشکل به شما پیشنهاد می شود.

 

همیشه به اگرهای مد و لباس دقت کنید. وقتی پاهای پرانتزی دارید نمی‌توانید سراغ شلوارهایی بروید که راه‌راه‌های عمودی دارند. این راه‌راه‌ها علاوه بر اینکه پاهای شما را لاغرتر نشان می‌دهند به ثانیه‌ای راز پرانتزی بودن‌شان را هم بر ملا می‌کنند. بر عکس راه‌راه‌ها شلوارهای گل‌دار یا طرحدار هستند که اگر طبق راهنمای صفحه بعد انتخاب شوند بهترین ظاهر ممکن را به شما تحویل می‌دهند.

 

مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

اگر عاشق راه راه هستید
شما فقط و فقط در یک صورت مجاز به استفاده از شلوار راه‌راه هستید آن هم وقتی است که شلوار شما چسبان نیست و آزاد می‌ایستد. البته در این شرایط باز هم پیشنهاد ما این است که همچنان دنبال این طرح‌ها نروید چون ظاهر شلواری که راه‌راه است و آزاد چندان جالب و شیک نخواهد شد. ضمن اینکه هرقدر هم آزاد باشد باز هم شما را لاغر نشان می‌دهد و این چیزی نیست که کسانی که پاهای پرانتزی دارند، دنبالش باشند.

 

مهم‌ترین لباس دامن شماست!

تک رنگ ها بهترند!
نه اینکه نتوانید سراغ دامن‌های طرح‌دار بروید ولی تجربه طراحان مد و لباس نشان داده است پوشیدن دامن‌های تک‌رنگ خیلی بهتر از دامن‌های شلوغ است. مدل تک‌رنگ حواس مخاطب را خیلی به خودش جلب نمی‌کند در حالی که مدل‌های شلوغ دقیقا برعکس عمل می‌کنند. یادتان باشد هرقدر خانم همکارتان چشمش به گل‌های دامن‌تان نیفتد برای قایم کردن پاهای پرانتزی‌تان بهتر است.

 

مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

کوتاه نپوشید
تا جایی‌که می‌توانید سراغ دامن‌های بلندتر بروید. دامن شما هرقدر بلندتر و آزادتر باشد، شما را در رسیدن به هدف‌تان یعنی نشان ندادن پاهای پرانتزی یاری خواهد داد! درست برخلاف دامن‌های کوتاه‌تر، حتی تا روی زانو و تنگ‌تر. کار سختی است اما در مقابل انتخاب‌های اشتباه مقاومت کنید!

 

به جنس پارچه دقت کنید!
اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید توجه به جنس پارچه دامن‌تان است. این پارچه هرقدر اصطلاحا لخت‌تر باشد و شق‌ورق نایستد، بهتر است. با پوشیدن دامن‌هایی که جنس‌شان افتاده و نرم است دیگر کسی متوجه پاهای پرانتزی شما نخواهد شد.

 

چه کفشی بپوشم؟

پاشنه دارها را فراموش کنید
کفش‌های های‌هیلز یا خیلی پاشنه بلند به هیچ وجه گزینه‌های خوبی برای پاهای پرانتزی نیستند. این کفش‌ها به پاهای معمولی هم فشار وحشتناکی وارد می‌کنند چه برسد به پاهای پرانتزی! ضمن اینکه های‌هیلزها با خیلی بلند نشان دادن پاهای شما آنها را لاغرتر می‌کنند و پرانتزشان را بیشتر توی چشم می‌آورند.

 

مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

متوسط بهترین است
پاشنه‌های متوسط، نه چندان بلند و نه خیلی کوتاه، ایده‌آل‌های کسانی هستند که می‌خواهند مشکل پاهای‌شان را پنهان کنند. این پاشنه‌ها هم فشاری روی استخوان‌های پا وارد نمی‌کنند و هم می‌توانند پرانتزها را از دیدرس بیننده پنهان کنند. یادتان باشد تا وقت دارید سراغ این گزینه‌ها بروید و وقتی هوا سردتر شد از بوت‌های توپر و بلند استفاده کنید.

 

دوری از فاجعه

آویزه گوش تان کنید
یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات پا پرانتزی‌ها که اتفاقا خیلی هم شاهد آن هستیم پوشیدن شلوارهای اسکینی یا تنگ با کفش‌های فوق بلند است. دلیل بد بودن کفش‌های بلند را در صفحه قبل توضیح دادیم. اما دلیل اینکه نمی‌توانید سراغ شلوارهای تنگ بروید، چیست؟ این شلوارها پرانتز را به‌قدری پررنگ می‌کنند که به گیومه تبدیل خواهد شد!

 

مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

روشن ها را انتخاب کنید
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دل کندن از چیزهایی که می‌خواهید از جمله همین شلوارها برای‌تان سخت است حداقل سراغ رنگ‌های روشن بروید. رنگ‌های تیره شما را لاغر نشان می‌دهد و همه چیز را بدتر خواهد کرد در عوض رنگ‌های روشن تاثیری به مراتب بهتر خواهد داشت.

 

نه پاشنه تخت، نه پاشنه بلند
همراه این سبک شلوارها از پوشیدن کفش‌های تخت یا پاشنه بلند به‌شدت پرهیز کنید. در عوض سراغ کفش‌هایی با پاشنه‌های مشابه صفحه قبل بروید که بتوانند مشکل پاهای‌تان را تا حدی پنهان کنند. باز هم می‌گوییم؛ این شلوارها انتخاب شما نیستند!

 

ترفندهای نهایی

طرح دار‌ها  بهترند
هرقدر روی تک‌رنگ بودن دامن‌تان تاکید کردیم در عوض روی شلوغ بودن بلوز یا شومیزتان تاکید می‌کنیم. این شلوغ‌کاری کردن باعث می‌شود حواس بیننده بیشتر از آنکه روی پاهای شما متمرکز شود روی طرح پیراهن‌تان تمرکز پیدا کند. این دقیقا همان چیزی است که ضد پرانتز عمل می‌کند!

 

مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

گردنبند بیندازید
گردنبندهای زیبا و پرزرق و برق یکی دیگر از ترفندهایی است که می‌تواند شبیه بلوز یا شومیز طرحدار عمل کند. گردنبندتان را با توجه به مدل لباس‌تان انتخاب کنید. یادتان باشد منظور ما از زرق و برق داشتن شلوغ بودن‌شان نیست بلکه زیبایی و خیره‌کنندگی آنهاست. ترکیب پیراهن شلوغ با گردنبند شلوغ چیز جالبی از آب درنمی‌آید.

 

ترکیبی عمل کنید
یک شومیز گلدار، یک دامن ساده، افتاده و بلند و یک جفت کفش با پاشنه متوسط یا چکمه‌هایی بلند؛ اینها تمام چیزهایی هستند که مشکل پاهای پرانتزی شما را تا وقتی به پزشک مراجعه کنید و طول درمان‌تان تمام شود، پنهان خواهند کرد.

 

اگر دامن نمی‌پوشید

سندباد شوید

مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

شلوارهای مدل سندبادی مدتی است دوباره روی بورس هستند و طرفدارهای خاص خودشان را دارند. این شلوارها هرقدر برای خانم‌های قدکوتاه یا چاق نتیجه بدی می‌دهند برای خانم‌های لاغر و قدبلند برعکس عمل می‌کنند به‌خصوص اگر پاهای پرانتزی داشته باشند! پلیسه‌های این مدل شلوارها باعث پف‌دار شدن لباس و پنهان شدن مشکل پاها می‌شوند.

 

راسته ها را انتخاب کنید

مدل لباس های مناسب برای پوشاندن پاهای پرانتزی + تصویر

علاوه بر شلوارهای سندبادی مدل‌های یک سره راسته، آزاد و گشاد هم جزء گزینه‌هایی هستند که می‌توانید سراغ آنها بروید. یادتان باشد نه‌تنها قانون تک‌رنگ بودن اینجا هم صدق می‌کند بلکه وقتی شلوارتان آزاد باشد می‌توانید سراغ مدل‌های رنگی و طرحدار هم بروید!

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان