ramazan
ramazan

کلمات رکورد دار سرچ شده در گوگل 2014

مجموعه : دانستنی ها
کلمات رکورد دار سرچ شده در گوگل 2014

معرفی بیشترین کلمات سرچ شده در موتورهای جستجوگر گوگل به شرح زیر می باشد.
در آستانه سال نو میلادی شرکتها و نهادهای مختلف نتایج فعالیت یک ساله خود را منتشر می‌کنند و در این میان موتور جست‌وجوگر گوگل پنج موضوعی را که در سال 2014 بیشترین مقدار جست‌وجو را داشته‌اند، اعلام کرد.

در این فهرست نام رابین ویلیامز، کمدین آمریکایی که در ماه اوت خودکشی کرد، در رده نخست قرار دارد. پس از رابین ویلیامز، موضوع جام جهانی فوتبال و مسائل مربوط به آن در رده دوم قرار دارد.

ویروس ابولا و هواپیمای مالزیایی که چندی پیش به شکل عجیبی مفقود شد در رده‌های سوم و چهارم بیشترین مقدار جست‌وجو در گوگل قرار گرفته‌اند.

اما در رده پنج این فهرست چالش سطل آب یخ و بیماری اسکلرز(ای ال اس) قرار دارد که در ایران نیز در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

در رده‌های بعدی فهرست بیشترین جست‌وجو در گوگل، بازی پرنده تنبل، گروه تروریستی داعش، کارتون یخ زده(فروزن) المپیک زمستانی سوچی در میان بیشترین جست‌وجوها قرار گرفته‌اند.

در دنیای محصولات الکترونیکی، آیفون 6، سامسونگ گلکسی اس 5، نکسوس 6 و موتورولا موتو جی بیشترین کلیک را داشته اند. نکته جالب توجه اینجاست که سامسونگ گلکسی نوت در این میان در رده پنجم قرار گرفته در حالیکه انتظار میرفت دست کم بالاتر از موتو جی موتورولا قرار بگیرد.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان