ramazan
ramazan

لاغری گیاهی به سبک بازیگران سینما

لاغری گیاهی به سبک بازیگران سینما
 اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید. درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در جهان نسخه‌های گیاهی و بی‌عارضه‌ای را برای كاهش وزن و درمان چاقی به مراجعان خود توصیه می‌كنند و بر این باورند كه در صورتی كه افراد اراده محكمی داشته باشند با ساده‌ترین برنامه‌های غذایی و مصرف گیاهان دارویی مفید می‌توانند علاوه بر چاقی و اضافه وزن بر فشارخون، بیماری‌های قلبی، تنگی نفس، چربی خون و دیگر بیماری‌های ناشی از چاقی غلبه كنند. این شیوه‌ها، نسخه‌هایی است كه بسیاری از بازیگران و هنرپیشه‌های سینمای تجاری از آن در كنار رژیم درمانی و ورزش برای كاهش وزن استفاده می‌كنند.

سركه سیب را دست كم نگیرید

بسیاری از درمانگران طب سنتی چین بر این باورند كه مصرف سركه سیب می‌تواند تاثیر چشمگیری در كاهش وزن داشته باشد. این درمانگران نوشیدن مخلوطی از یك لیوان آب و 2 قاشق غذاخوری سركه سیب را یكی از بهترین شیوه‌ها برای افزایش سوخت‌وساز كالری‌ها می‌دانند. این درمانگران توصیه می‌كنند به جای مصرف سس هنگام خوردن سالاد از سركه انگور یا سركه‌سیب استفاده كنند و در شرایطی كه می‌خواهند از آبلیمو، آبغوره یا گرد لیمو برای طعم‌دار كردن غذای‌شان استفاده كنند سركه به دست آمده از سیب یا انگور مصرف كنند.

شوید درمانی كنید

در شرایطی كه تجمع چربی‌ها در نقاط مختلف بدن موجب بروز چاقی موضعی در اندام‌ها می‌شود، فرد نیاز به یك چربی‌سوز مناسب دارد تا بتواند علاوه بر آنكه تجمع سلول‌های چربی را در نقاط مختلف بدن متوقف كند به شكسته‌شدن سلول‌های چربی و از بین رفتن اضافه وزن هم كمك كند. از دیدگاه درمانگران طب سنتی نوشیدن آب و عرقیات گیاهی به میزان كافی می‌تواند موجب افزایش متابولیسم بدن شده و این شیوه به مرور موجب بهبود روند كالری‌سوزی در بدن می‌شود. به این ترتیب نوشیدن آب به مقدار كافی در طول روز و اضافه كردن مقداری از عرق گیاهی زیره و عرق گیاهی شوید به آب، می‌تواند علاوه بر پاكسازی بدن از چربی‌ها و مواد زائد به افزایش میزان سوخت و ساز كالری‌ها در بدن نیز كمك كند. برای تهیه این نوشیدنی‌ها كافی است مقداری از این عرق‌ گیاهی زیره یا شوید را با مقدار برابر آب تركیب كرده و آن را در طول روز خنك میل كنید.

از نسخه گیاهی هندی‌ها غافل نشوید

درمانگران آیورودا مصرف فلفل قرمز در وعده‌های غذایی را مهم‌ترین عامل برای افزایش سوخت‌وساز بدن می‌دانند. آنها فلفل‌قرمز را یكی از طبیعی‌ترین خوراكی‌های چربی‌سوز می‌شناسند كه می‌تواند میزان چربی‌های موجود در بدن را به حداقل ممكن برساند. البته این درمانگران به مراجعان خود توصیه می‌كنند كه درصورت داشتن اختلال در عملكرد دستگاه گوارش، درد معده یا بیماری‌های گوارشی دیگر و همین‌طور در صورت ابتلا به بیماری‌های عصبی یا زودخشمی این شیوه را برای كاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل‌شان انتخاب نكنند و به جای این شیوه سراغ دیگر شیوه‌های طبیعی درمان بروند و با مشورت متخصص یا درمانگر حاذق طب سنتی یا مكمل بهترین شیوه طبیعی لاغری را امتحان كنند.

با گزنه چای لاغری درست كنید

اگر در گروه افرادی هستید كه با رعایت رژیم غذایی ممكن است تغییراتی در خلق و خوی شما احساس شود به گونه‌ای كه بی‌حوصله و بداخلاق شوید توصیه می‌كنیم از دمنوش گزنه یا چای گیاهی باباآدم برای لاغری و كاهش وزن استفاده كنید. درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان معتقدند افرادی كه رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌كنند باید در كنار رعایت دستورهای متخصص‌شان از انواع چای‌های گیاهی مانند چای گزنه یا چای باباآدم استفاده كنند تا به این ترتیب علاوه بر استفاده از خواص چربی‌سوزی آنها از خواص آرامش‌بخشی و تسكین‌دهندگی آنها نیز بهره‌مند شوند. نوشیدن این چای‌ها 2 تا 3 فنجان در طول روز می‌تواند تاثیر موثر و مفیدی در كاهش وزن و برطرف كردن بدخلقی داشته باشد.

معجون هویج و جعفری بخورید

 یكی از مفیدترین معجون‌ها و نسخه‌های گیاهی برای كاهش وزن و پیشگیری از چاقی نوشیدن معجونی از هویج و جعفری تازه در فواصل زمانی مشخص در طول روز است. به گفته درمانگران طب سنتی افرادی كه در فاصله بین 2 وعده غذای اصلی از این معجون استفاده می‌كنند می‌توانند تا حد زیادی به از بین رفتن چربی‌ها و شكسته‌شدن سلول‌های چربی در بدن‌شان امیدوار باشند به ویژه اگر این افراد در كنار رعایت رژیم غذایی سبك و نوشیدن این معجون گیاهی ساعتی در روز را به نرمش و ورزش روزانه اختصاص دهند. علاوه بر این درمانگران این شیوه درمانی بر این باورند كه نوشیدن آب جعفری به تنهایی می‌تواند موجب كنترل و تنظیم میزان قند خون شده و به سلامت افراد دچار اضافه وزن كمك می‌كند. علاوه بر این، مصرف جعفری در وعده‌های غذایی می‌تواند میزان كلسترول خون را كاهش داده و آن را كنترل كند. توصیه ما به شما این است كه هنگام خرید، دقت كنید تا هویج تازه و برگ‌های تیره‌تر جعفری را انتخاب كنید.

از زنجبیل حب بسازید

 درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان بر این باورند كه گنجاندن زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی، دست‌كم سه بار، تاثیر زیادی در كاهش وزن و افزایش میزان سوخت‌وساز بدن دارد. این گیاه دارویی از آن نظر كه متابولیسم بدن را بالا می‌برد در گروه موفق‌ترین چربی‌سوزها و كالری‌سوزهای طبیعی به حساب می‌آید كه می‌تواند روند لاغری را در افراد علاقه‌مند به كاهش وزن تسریع كند. درمانگران هندی بر این باورند که خوردن سالاد حاوی زنجبیل یا ماستی كه زنجبیل تازه در آن رنده‌ شده باشد، می‌تواند میزان اشتهای افراد را پیش از خوردن ناهار و شام كاهش دهد و به این ترتیب به كاهش وزن منجر شود. ضمن آنكه نوشیدن چای تهیه شده از زنجبیل یا افزودن یك تا 2 حبه كوچك از زنجبیل به چای یا دمنوشی كه افراد روزانه مصرف می‌كنند، می‌تواند تاثیر زیادی در كاهش وزن و افزایش متابولیسم و سوخت‌ساز در بدن داشته باشد.

این گیاهان دارویی را فراموش نكنید

علاوه بر استفاده از نسخه‌های گیاهی ذكر شده برای كاهش تجمع سلول‌های چربی در بدن و پیشگیری از چاقی پیشنهاد می‌كنیم این سبزی‌ها را نیز به برنامه غذایی‌تان اضافه كنید.

      نعناع یكی از سبزی‌هایی است كه مصرف آن در میان‌وعده‌های غذایی و پیش‌غذاها می‌تواند به كاهش اشتها و پیشگیری از تجمع چربی‌ها كمك كند. چه بهتر كه از این سبزی به صورت تازه استفاده كنید.
      روزی 2 لیوان آب كرفس و كیوی بنوشید و فراموش نكنید كه هرگز گیاه كرفس را جایگزین آب آن نكنید زیرا كرفس بعد از آبگیری دچار تغییراتی می‌شود كه راحت‌تر می‌تواند به شكستن سلول‌های چربی در بدن كمك كند.
      شوید خشك شده را به ماست‌ كم‌چرب اضافه كنید و از آن در میان‌وعده‌ها یا به عنوان دسر در وعده‌های غذایی میل كنید. شوید خشك یكی از بهترین چربی‌سوزهاست.
      دارچین هم از جمله ادویه‌هایی است كه به دلیل طبع گرمی كه دارد می‌تواند تاثیر مستقیم بر افزایش سرعت سوخت و ساز بدن بگذارد.
      اضافه كردن یك تا 2 دانه هل به چای روزانه می‌تواند به كاهش تجمع چربی‌ها و افزایش سرعت شكسته‌شدن سلول‌های آنها كمك كند.
      گنجاندن رازیانه در برنامه و رژیم غذایی نیز می‌تواند به كاهش وزن شما كمك كند. در شرایطی كه اضافه وزن فرد به آب میان‌بافتی او باز می‌گردد مصرف رازیانه كه گیاهی ادرارآور است، می‌تواند به كاهش وزن كمك كند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان