ramazan
ramazan

دلیل ممنوع التصویری آزاده نامداری (عکس)

دلیل ممنوع التصویری آزاده نامداری (عکس)
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر دیروز در دیدار با جمعی از مسئولان صداوسیما با اشاره به پخش برنامه‌ای با عنوان «خانمی که شما باشید» گفت: در مورد این برنامه نامه‌ای به دست ما رسید که در آن جمعی از مردم خواهان اجرای برنامه توسط یکی از مجری‌های زن صداوسیما بوده است که ما در جواب گفتیم ناجا کسی را ممنو‌ع‌التصویر نکرده است.
 
 
وی تأکید کرد: اساساً ناجا در این جایگاه قرار ندارد که بخواهد کسی را ممنوع‌التصویر کند. توصیه من به افرادی که در صداوسیما کار می‌کنند این است که مواظب خود باشند تا در شرایطی که زیرپاکشی در صداوسیما رواج دارد با بی‌موالاتی کار خود را از دست ندهند.

احمدی‌مقدم اظهارات صداوسیما پیرامون ممنوع‌التصویر کردن افراد توسط ناجا را تاکتیک صداوسیما عنوان کرد و گفت: صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است.

وی افزود: ما زیر آن نامه نوشتیم که ما مخالفتی با اجرای برنامه توسط این مجری زن نداریم و اساساً نقشی هم در ممنوع‌التصویر کردن ایشان نداشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به پخش سریال ماتادور از صداوسیما گفت: نقدهایی که به این سریال می‌شد منصفانه نبود به طور مثال عنوان کردند که پلیسی که در ماتادور نمایش داده شده یک پلیس غیرواقعی است اما باید بدانید که نیروهای ما بسیار زبده‌تر از آن هستند که در ماتادور به نمایش درآمد.

 

 
وی یکی از ایرادات سریال ماتادور را غیرواقعی بودن داستان این سریال عنوان کرد و گفت: بهتر است ما پرونده‌های واقعی را دستمایه تهیه فیلم‌های خود کنیم تا مسئله‌ای که بیان آن به طور معمول سبب ایجاد ترس در جامعه می‌شود با تولید فیلم و سریال بتواند به صورت آموزنده به مردم عرضه شود.

احمدی‌مقدم در مورد انتظارات از صداوسیما گفت: ما انتظار داریم تا سیمایی که از پلیس انعکاس می‌یابد طوری باشد تا افکار عمومی به سمت پلیس سوق پیدا کند در این راستا ما خود نیز باید طوری عمل کنیم که جای ایراد باقی نماند.

فرمانده نیروی انتظامی انعکاس اقتدار پلیس در صداوسیما و رسانه‌ها را اقدامی مناسب دانست و گفت: اگر این اقتدار شکسته شود صدمات زیادی به جامعه وارد می‌شود چرا که اقتدار پلیس موجب امنیت شده و تولیدات رسانه‌ای باید آن را استحکام ببخشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سعی داریم داستان‌های واقعی را در اختیار تهیه‌کنندگان و فیلم‌نامه‌نویسان قرار دهیم، گفت: در این راستا مسابقه داستان‌نویسی برای کارآگاه‌هایمان گذاشتیم تا پرونده‌ها را به صورت داستان بنویسند.
 

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان