ramazan
ramazan

سورپرایز خواننده زن همجنسگرا (عکس)

سورپرایز خواننده زن همجنسگرا (عکس)
سورپرایز خواننده زن همجنسگرا
نازوب، لیدی گاگا ستاره 27 ساله هالیوودی همیشه به خاطر لباسهای عجیبش سوژه عکاسان است و هربار با قیافه جدید هوادارانش را غافلگیر میکند اما این بار این ستاره همجنسگرای هالیوودی سورپرایزی فراتر از یک آرایش و یا لباس برای هوادارانش داشته است. 

سورپرایز خواننده زن همجنسگرا (عکس)

 

لیدی گاگا اولین ستاره خواننده ای خواهد بود که در فضا ترانه اجرا میکند. قرار است وی در سال 2015 توسط یک شرکت تجاری معروف امریکایی به فضا فرستاده شود و در این ماموریت یک ماهه فضایی در فضا ترانه خوانی کند.
او با شاتل ” ویرجین گالکتیک ” به فضا فرستاده خواهد شد و به گفته سخنگوی این شرکت تجاری وی در مقابل تمام حوادث احتمالی بیمه خواهد شد.
گفته میشود ستارگان دیگری چون اشتون کاچر، میلا کانیس، جاستین بیبر و لئوناردو دی کاپریو از جمله کسانی هستند که در سال 2015 توسط این موسسه به فضا فرستاده خواهند شد و از هم اکنون بلیط 250 هزار دلاری این مسافرت را خریداری کرده اند.نخستین پرواز این شاتل فضایی یک پرواز دو ساعته در مدار زمین خواهد بود که موسس آن ریچارد برانسون و خانواده اش این پرواز را افتتاح خواهند کرد. 

سورپرایز خواننده زن همجنسگرا (عکس)
لیدی گاگا اولین ستاره خواننده ای خواهد بود که در فضا ترانه اجرا میکند. قرار است وی در سال 2015 توسط یک شرکت تجاری معروف امریکایی به فضا فرستاده شود و در این ماموریت یک ماهه فضایی در فضا ترانه خوانی کند.او با شاتل ” ویرجین گالکتیک ” به فضا فرستاده خواهد شد و به گفته سخنگوی این شرکت تجاری وی در مقابل تمام حوادث احتمالی بیمه خواهد شد.
گفته میشود ستارگان دیگری چون اشتون کاچر، میلا کانیس، جاستین بیبر و لئوناردو دی کاپریو از جمله کسانی هستند که در سال 2015 توسط این موسسه به فضا فرستاده خواهند شد و از هم اکنون بلیط 250 هزار دلاری این مسافرت را خریداری کرده اند.

نخستین پرواز این شاتل فضایی یک پرواز دو ساعته در مدار زمین خواهد بود که موسس آن ریچارد برانسون و خانواده اش این پرواز را افتتاح خواهند کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان