ramazan
ramazan

این دختر 8 ساله پس از آزار جنسی به قتل رسید!

این دختر 8 ساله پس از آزار جنسی به قتل رسید!
مطالب خواندنی و جالب
والدین دختر هشت‌ساله که مونا نام داشت چند روز قبل به پلیس آگاهی استان فارس رفتند و اعلام کردند فرزندشان مفقود شده است. مونا برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بود.

پدر و مادر این دختر که به شدت نگران او بودند تمامی محله را جست‌وجو کرده اما اثری از فرزند خود نیافته و تصمیم گرفته بودند پلیس را از واقعه خبر کنند.  کارآگاهان بعد از اینکه مشخصات مونا را گرفتند تلاش خود را برای یافتن ردی از او آغاز کردند اما تجسس‌های اولیه بی‌ثمر ماند تا اینکه فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 تماس گرفت و گفت جنازه دختربچه‌ای را یافته است.

 وقتی ماموران به نشانی اعلام‌شده رفتند، دیدند آنجا ساختمانی متروکه است و بخش‌هایی از دیوارش خراب شده و به همین دلیل به‌سادگی می‌توان به آنجا رفت‌وآمد کرد. آنها بعد از کمی جست‌وجو پیکر بی‌جان و خون‌آلود دختری را در حالی‌که داخل گونی گذاشته و در گودالی رها شده بود، مشاهده و آن را به پزشکی‌قانونی منتقل کردند.

متخصصان بعد از بررسی‌های اولیه اعلام کردند این دختر مورد آزارجنسی قرار گرفته و سپس با 17ضربه چاقو به قتل رسیده است. کارآگاهان در گام بعدی تلاش برای افشای هویت مقتول را آغاز کردند و به‌دلیل شباهت جنازه با مونا از والدین این دختر خواستند به پزشکی‌قانونی بروند و جسد را مشاهده کنند. آنها بعد از انجام این کار تایید کردند مقتول فرزندشان است.

 تحقیقات برای یافتن قاتل در شرایطی آغاز شد که هیچ سرنخی از این جنایت وجود نداشت. ماموران ابتدا چند مرد را به‌عنوان مظنون بازداشت کردند اما مشخص شد هیچ‌یک از آنان در این قتل نقشی ندارند.

بعد از آزادی مظنونان مرد جوانی به نام سعید تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. تفحص‌های صورت‌گرفته نشان می‌داد سعید روز حادثه در نزدیکی ساختمان متروکه مشاهده شده است. همچنین وی از زمان وقوع جنایت متواری شده بود. تلاش‌ها برای دستگیری این مظنون بعد از چند روز به نتیجه رسید و وی بازداشت شد.

سعید که ابتدا قصد داشت خودش را بی‌گناه معرفی کند وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت: «روز حادثه وقتی دختربچه را دیدم که در خیابان تنها بود وسوسه شدم او را مورد آزار قرار بدهم به‌همین‌دلیل او را به خانه متروکه بردم و دستم را جلوی دهانش گرفتم تا داد و فریاد نکند. بعد از تعرض به دختربچه از ترس اینکه او مرا به پلیس معرفی کند، تصمیم گرفتم وی را بکشم به همین دلیل با چاقو به جانش افتادم و بعد از قتل جسد را در گونی گذاشتم و در گودالی انداختم.»

متهم در حالی‌که ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: «در آن لحظات اصلا حال خوبی نداشتم، در شرایط عادی نبودم و نمی‌دانم چرا چنین عملی را مرتکب شدم.» بنا بر این گزارش متهم بعد از اعتراف به جرم خود به بازپرس جنایی معرفی و برای وی قرار بازداشت صادر شد. در حال حاضر تحقیق از این جوان برای روشن شدن سایر ابعاد پرونده همچنان ادامه دارد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان