وحشت امریکا از پیام رهبر انقلاب !

وحشت امریکا از پیام رهبر انقلاب !

متن پیام رهبر انقلاب به امریکا که با شنیدن آن وحشت کرد!   نازوب به نقل از روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی (usatoday) در گزارشی نوشت: با توجه به هک شدن شرکت سونی، تمام چشمان و توجهات ویژه به سوی کره شمالی بوده و اکنون تمام فعالیت های سایبری کره شمالی زیر ذره بین می باشد اما باید گفت ایران نیز در زمینه سایبری پیشرفت های زیادی کرده است و ایران به تهدید بزرگی برای آمریکا و متحدان آن در زمینه سایبری تبدیل شده است.

 

یو اس ای تودی نوشت: «این که ایران به یک تهدید سایبری برای آمریکا تبدیل شده است، نتیجه تحقیقات و بررسی فعالیت های سایبری ایران در دو سال اخیر می باشد.

 

از سال ۲۰۱۲، ایران فعالیت های زیادی را در زمینه سایبری آغاز کرده است و اطلاعات بسیاری از کمپانی های مهم را در کشور های کانادا، چین، انگلیس، هند، کویت، مکزیک، پاکستان، قطر، عربستان، کره جنوبی ، ترکیه، امارات و آمریکا بدست آورده است. بسیاری از موسسات سایبری و امنیتی جهان از جمله سازمان امنیت سایبری در کانادا نیز به این امر اذعان کرده است.»

 

یو اس ای تودی در ادامه نوشت: «می توان دلیل آغاز به فعالیت سایبری ایران را ویروس استاکس نت برشمرد که توانست در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰، توانایی غنی سازی ایران را دچار اختلالاتی کند. این ویروس که از اسرائیل و آمریکا نشات گرفته بود، توانست فعالیت های هسته ای ایران را دچار اختلالاتی بکند و از طرفی نیز باعث آغاز فعالیت سایبری ایران بشود.

 

به طور کلی، برنامه هسته ای ایران در طول نیم دهه اخیر بیش از ۶ بار مورد حمله سایبری قرار گرفت، در نتیجه رهبران ایران نیز به این نتیجه رسیدند که ایران نیز با همین ابزار به غربی ها پاسخ بدهد.

 

در طول دو سال اخیر شمار رویداد های سایبری مهم که رد پای ایران در آنها دیده می شود به شدت افزایش یافته است که می توان از آنها به هک شدن کمپانی نفتی عربستان در سال ۲۰۱۲، حمله سایبری به سیستم مالی بانک آمریکا در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و حمله سایبری به ساختارهای انرژی اسرائیل در سال گذشته اشاره کرد.»

 

یو اس ای تودی در پایان نوشت: مقامات دولتی آمریکا به شدت این موضوع را جدی گرفته اند و همه مقامات سایبری آمریکا در حال آماده باش هستند. امکان این امر وجود دارد که ایران بازی زیبایی را با غرب شروع کند. ایران به شدت حملات سایبری خود را علیه اهداف غربی از زمان مذاکرات نوامبر ۲۰۱۳ کاهش داده است، اما باید گفت در صورت شکست مذاکرات هسته ای و اعمال دوباره تحریم ها، جنگ سایبری ایران علیه غرب شروع خواهد شد.

 

در ماه فوریه نیز رهبر عالی ایران آیت الله خامنه ای پیام مهمی را به دانشجویان ایرانی داد و آنها را ملزم به آمادگی برای رقابت و رویایی با غرب کرد.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان