ramazan
ramazan

دختر پسرهای همجنسگرا که با حیوانات ازدواج کردند (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
دختر پسرهای همجنسگرا که با حیوانات ازدواج کردند (عکس)

رواج ازدواج با حیوانات در غرب !  به گزارش نازوب اخیرا بر اساس گزارشات بین المللی برخی زنان در کشورهایی که همجنس بازی به یک قانون تبدیل شده است به ازدواج با حیوانات روی آورده اند و هر روز هم با این حیوانات ارتباط های جنسی برقرار می کنند!

 
ازدواج با حیوانات که در قانون ملی آمریکا به آن اشاره ای کوتاه شده و بصورت آزاد این اتفاق رخ می دهد و عنوان آزادی را برای خود گرفته است حتی شناسنانه ازدواج هم صادر می کنند!

 

دختر پسرهای همجنسگرا که با حیوانات ازدواج کردند (تصاویر)

این رویکرد فرهنگ کشوری است که مدعی حکومت بر دنیاست و این افکار غلط و شیطانی و ضد بشری را بر دنیا حاکم کند.
ازدواج با همجنس و یا غیر که در همه ادیان از آن به عنوان گناه و عنوان ضد انسانی یاد شده است اخیرا توسط برخی منحرفان و شیطان پرستان بشدت تبلیغ می شود تا آنجا که در آمریکا و فرانسه این رویکرد به یک فرهنگ برای برخی افراد تبدیل شده است.

 
ازدواج با حیوانات آنقدر در آمریکا و فرانسه و برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی آنقدر رو به افزایش است که باعث شده برخی همجنس بازان برای منتشر کردن انحطاط های اخلاقی شان به دنیا به ازدواج با حیوانات روی آورند! برخی از آنها در افکار پلید و ضد انسانی شان می گویند که ازدواج با حیوانات امری طبیعی است و نباید آن را به یک مسئله ضد انسانی مرتبط کرد!

 

 

دختر پسرهای همجنسگرا که با حیوانات ازدواج کردند (تصاویر)

دختر پسرهای همجنسگرا که با حیوانات ازدواج کردند (تصاویر)

دختر پسرهای همجنسگرا که با حیوانات ازدواج کردند (تصاویر)

بطور معمول جوانان غربی دیر ازدواج می کنند و در طول زندگی خود سه یا چهار بار ازدواج و طلاق دارند.وقتی هرزگی و روابط جنسی آزاد در یک جامعه شیوع پیدا کرد، دیگر کسی حاضر نیست تقیدات سخت یا هزینه های تشکیل خانواده را بپذیرد و از اینرو شاهد آمار رشد منفی جمعیت در کشورهای اروپایی همچون اسپانیا و فرانسه هستیم. با بررسي آسيب شناسي خانواده در جهان غرب، آشكار مي‌شود كه در دوران شكوفايي دانش، تكنولوژي و صنعت، كانون گرم خانواده كم‌تر مورد توجه قرار گرفته و ضربات شكننده‌اي را به جامعه‎ي بشري وارد نموده است که این روزها کشورهای پایه گذار غرب با این مسائل دست و پنجه نرم می کنند و این افکار شیطانی که مردمانشان درگیر آن هستند را به کشورهای زیر سلطه شان هم القا می کنند و در صدد هستند تا مردم دیگر کشورها را نیز از فرهنگ های اصیل بخصوص اسلام دور کنند و به سمت پوچ گرایی و بیهودگی سوق دهند.

 
حفظ و گسترش نهاد خانواده به شدت با وجود حیا و عفاف در جامعه و رفتار افراد رابطه دارد. امروزه ساختار خانواده در جوامع غربی، نه تنها با مشكلات متعددي دست به گريبان است بلکه به شکل های جدیدی رو می آورد؛ در سال های اخیر شاهد ازدواج همجنس گرایان و تشکیل خانواده های همجنس بودیم و یا خانواده های تک والدینی به شدت در جوامع غربی رواج یافت، اما هم اکنون شاهد پدیده های جدیدی در تشکیل خانواده هستیم.

 
بر اثر ازدواج های نا موفق در غرب بیشترین افراد بنابر گزارش های سازمان های حقوق بشری به سمت همجنس بازی و ازدواج با حیوانات روی می آورند.
یک موسسه مبلغ ازدواج با حیوانات در آمریکا که به صورت آزاد و مجوز رسمی فعالیت می کند اقدامات ضد بشری اش را در راستای ترویج فرهنگ ازدواج عنوان کرده است!

 
بر اساس خبرهای منتشر شده در چند وقته اخیر برخی زنان و مردانی که با حیوانات ازدواج های رسمی کرده اند حتی مراسم عروسی هم برگزار کرده و این انحطاط اخلاقی شان را به شدت تبلیغ می کنند.

 
گفتنی است سگ و ببر و الاغ از بیشترین حیواناتی هستند که در آمریکا زنان و مردان شیطان پرست و همجنس باز با آنها ازدواج کرده و آسایش و راحتی خود را این طریق طلب می کنند!!

 
لازم به توضیح است که برخی سرکردگان دولت های غربی بشدت از این اقدامات دفاع می کنند و قانون هایی را برای تسهیل این نوع اقدامات ضد بشری وضع کرده اند.

 
این فساد های اخلاقی انقدر در جامعه بشری غرب رو به افزایش است که هر روز برخی از حامیان حقوق بشر در این رابطه انتقاداتی جدی را مطرح می کنند اما مورد توجه سردمداران کشورهای غربی قرار نمی گیرد.

 
لازم به ذکر است که بیماری ایدز برای اولین برای از طریق رابطه جنسی یک زن با یک میمون به انسان منتثل شده است که این سالها جان هزاران نفر را در سراسر جهان گرفته است و همچنان هم جان انسانها را می گیرد.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان