ramazan
ramazan

جنجال نپوشیدن لباس مشکی مجری تلوزیون! عکس

جنجال نپوشیدن لباس مشکی مجری تلوزیون! عکس
علی درستکار مجری برنامه «این شبها» اخیرا با حاضرجوابی جالب خود در پاسخ به یکی از سوالات مخاطبان یک برنامه تلویزیونی نشان داده که از ابزاری به نام تلویزیون هم می توان استفاده ای درست داشت. سحر طلوعی در صفحه اجتماعی خود درباره این ماجرا چنین نوشته است:
 
پاسخی متفاوت به سوالی تکراری
بیننده های تلویزیون به برنامه «این شبها» شبکه  یک – پیامک داده اند که چرا آقای درستکار (مجری برنامه) پیراهن سیاه نپوشیده؟ مگر محرم نیست؟! یا چرا مجری لباس تکراری پوشیده؟! درستکار جوابی داد آن هم در برنامه زنده که من به عنوان یک مخاطب گذری که داشتم فقط از جلوی تلویزیون رد می شدم، میخکوب ایستادم تا حرفهایش را درست گوش بدهم.
درستکار گفت: «والله معمولن پیراهن مشکی را برای عزاداری تن می کنند. هنوز که روزهای عزا نرسیده حالا اگر تلویزیون از چند روز مانده به ماه محرم دوست دارد عزاداری را شروع کند، والله من شعورم نمی رسد که چرا؟ بعدش هم مطمئن باشید من حموم می روم، دیگر اینکه این کتی که من پوشیده ام فقط مدلش شبیه آن کت قبلی است و اگر درست دقت کنید این یک کت دیگر است!» حاضرجوابی اش به کنار، از اینکه تو رودربایستی بیننده نماند و مثل بقیه مجری های تلویزیونی اسیر کلمات نشد و از آن مهمتر دست به نقد کار تلویزیون زد خوشم آمد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان