ramazan
ramazan

اپلیکیشن هایی برای نصب روی گوشی و داشتن زندگی بهتر

اپلیکیشن هایی برای نصب روی گوشی و داشتن زندگی بهتر

معرفی چند اپلیکیشن های آموزشی و کارآمد و می توانید روی گوشی موبایل نصب کنید.

 

ابزار هوشمند تنها برای بازی کردن ساخته نشده‌اند. فلسفه آنها بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که عموم ما متصور می‌شویم. بیایید با یکدیگر روراست باشیم. تا چه اندازه از ابزار مذکور برای یادگیری استفاده می‌کنید؟ گمان می‌کنم بسیاری از شما حتی تلاش نکرده‌اید یک برنامه آموزشی را روی گوشی خود نصب کنید. نزدیک به یک میلیارد برنامه کاربردی روی اپ استور و گوگل پلی وجود دارد و با این وجود بسیاری از ما وقت خود را با فلپی برد و انگری بردز تلف می‌کنیم.

 

توصیه می‌کنیم این بار چندین اپلیکیشن آموزشی روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید. می‌دانیم که در حالت عادی کارهای آموزشی می‌توانند بسیار خسته‌کننده باشند؛ اما برنامه‌های جدید به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که مخاطب خود را مجاب به استفاده از آنها کند. این برنامه‌ها نه‌تنها آموزشی هستند، بلکه شباهت آنها به بازی سبب شده تا مخاطبان فراوانی را به سمت خود جذب کنند.

 

Memrise
بازی و ریاضی + جغرافیا
در نگاه نخست Memrise شبیه یک برنامه آموزش زبان است ، ولی با پیشروی در آن متوجه می‌شوید که اپلیکیشن مذکور کاربردهای فراوانی دارد. Memrise و Duolingo هر دو رابط‌کاربری بی‌نظیری دارند درحالی‌که اولی می‌تواند علاوه بر زبان در جغرافیا و ریاضی هم به شما کمک کند؛ اما دومی تنها مخصوص آموزش زبان است. Memrise برنامه‌ای تصویرمحور است و سعی می‌کند بااستفاده از آنها راحت‌تر مفاهیم را به کاربر منتقل کند. جالب اینجاست که در این برنامه امتحان‌های مختلف وجود دارند که سبب می‌شوند کاربر میزان پیشرفت خود را اندازه‌گیری کند.

 

اپلیکیشن هایی برای نصب روی گوشی و داشتن زندگی بهتر

برای استفاده از این برنامه تنها کافی است آن را روی آیفون یا گوشی اندرویدی خود نصب کنید و سپس از طریق ای‌میل یک شناسه کاربری بسازید. محیط ساده و جذاب Memrise   اجازه می‌دهد که در اوقات بیکاری به راحتی از آن استفاده کنید. تمرکز روی تصاویر شما را خسته نمی‌کند. تنها کافی است برنامه‌ریزی کنید تا Memrise به بهترین یار و همراه آموزشی شما بدل شود. این برنامه همچنین برای افرادی که قصد یادگیری زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و چینی را دارند مناسب است.

 

Evernote
این فیل دوست داشتنی
خوشبختانه امکانات این برنامه به اندازه ای زیاد است که می‌توان از آن در هر مطلبی که با برنامه کاربردی در ارتباط باشد استفاده کرد. بی‌دلیل نیست که فیل دوست‌داشتنی فروشگاه‌های مجازی، جزء 15 اپلیکیشن برتر دنیا به حساب می‌آید. هدف اصلی Evernote برداشتن یادداشت‌های روزانه و یادآوری کارهایی است که هر کدام از ما ممکن است آنها را فراموش کنیم، اما این برنامه کاربردهای دیگری هم دارد؛ Evernote می‌تواند در زمان‌های امتحان به دوست صمیمی شما مبدل شود.

 

اپلیکیشن هایی برای نصب روی گوشی و داشتن زندگی بهتر

به‌طور مثال این برنامه طوری طراحی شده که به دارندگان آیپد اجازه می‌دهد از خود امتحان بگیرند. تنها کافی است کاور مخصوص تبلت اپل را تهیه کرده و سؤالات و پاسخ‌های‌شان را به این برنامه منتقل کنید. آنگاه می‌توانید با برداشتن نیمه کاور، سؤال را دیده و پس از دادن جواب در ذهن‌تان از درستی یا نادرستی آن مطمئن شوید.

 

Duolingo
جغد بهترین معلم شماست
سراغ فروشگاه‌های آنلاین که بروید با تعداد زیادی اپلیکیشن زبان روبه‌رو می‌شوید. برنامه‌هایی که هر کدام از شیوه‌هایی مشابه برای جذب مخاطب بهره برده‌اند، اما Duolingo در این بین یک استثنا به‌شمار می‌آید. سازندگان این برنامه از متدی خاص استفاده کرده‌اند که تا پیش از این در هیچ اپلیکیشنی مشاهده نشده بود. آنها آموزش زبان را به یک بازی جذاب تبدیل کرده‌اند. سیستم اینگونه است که Duolingo همانند بازی‌های ویدئویی دارای مراحل مختلف است.

 

اپلیکیشن هایی برای نصب روی گوشی و داشتن زندگی بهتر

در هر مرحله تعدادی معما پیش روی شما قرار می‌گیرد و موظفید آنها را به شیوه‌ای مخصوص حل کنید؛ پر کردن جاهای خالی، تشخیص از روی عکس و مواردی مشابه. علاوه بر این، رابط‌کاربری جذاب باعث می‌شود که از همان لحظه اجرا یک دل نه صد دل عاشق طراحی برنامه شوید. این برنامه اجازه می‌دهد تا هرچه سریع‌تر به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، ایتالیایی و انگلیسی مسلط شوید.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان