معرفی تبلت های جدید برای کاربراین تجاری

معرفی تبلت های جدید برای کاربراین تجاری

معرفی جدیدترین تبلت های بازاز برای کاربران تجاری.   شرکتFujitsu به‌تازگی محصولات جدیدش را به بازار انواع تبلت معرفی کرده است.
این تبلت‌های جدید با مدل‌های Stylistic Q555 و Stylistic Q335 به بازار معرفی شده‌اند و بیشتر کاربرانی را هدف گرفته‌اند که به دنبال یک ابزار کاربردی برای انجام کارهای روزمره خودشان در حرکت هستند.

 

تبلت مدل Stylistic Q555 یک مدل هیبریدی و مقاوم است که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز بوده و می‌تواند توجه کاربران تجاری و پر مشغله را به خود جلب کند. در مقابل تبلت مدل Stylistic Q335 مبتنی بر ویندوز 8 بوده و با هدف کاربران تجاری که بیشتر در سفر و رفت و آمد هستند، طراحی و تولید شده است.

 

تبلت Stylistic Q555 می‌تواند انتخاب مناسبی برای کارمندان یک شرکت یا پرسنل اداره‌های دولتی باشد. این تبلت طراحی باریکی داشته و از یک کیبورد جدا شدنی بهره می‌برد و باتری آن با طول عمر 11 ساعت در هر بار شارژ می‌تواند امکان کار با آن در مکان‌های مختلف را برای کاربرانش فراهم کند.

 

صفحه نمایش این تبلت اندازه 1/10 اینچی داشته و از نوع WUXGA است که امکان پشتیبانی از قلم را هم برای انجام کارهای بدون کاغذ برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

 

قابلیت NFC در این تبلت براساس مدل‌ها و نسخه‌های مختلف آن می‌تواند اضافه شود. تبلت Stylistic Q335 هم تبلتی با اندازه کوچک‌تر و صفحه نمایش 8 اینچی است که برای کاربرانی طراحی شده که بیشتر در سفر و جابه‌جایی هستند. این تبلت مجهز به پردازنده اینتل اتم بوده و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  با این همه اما شرکت Fujitsu هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این تبلت‌های جدید اعلام و منتشر نکرده است.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان