زمان ارائه ایمیل ملی به سربازان

مجموعه : اخبار
زمان ارائه ایمیل ملی به سربازان
 محمدحسن کرباسیان – مدیرعامل سابق شرکت پست در مراسم تودیع خود با بیان این خبر ادامه داد: سرویس ایمیل ملی شرکت پست تاکنون 150 هزار مخاطب جذب کرده است و بزودی نیز به ظرفیت این سرویس بومی افزوده می شود؛ در همین حال و در راستای ارائه سرویس انبوه ایمیل ملی، تقاضای سازمان نظام وظیفه عمومی برای دریافت یک میلیون ایمیل ملی آماده ارائه است.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در چهار سال اخیر، از برخی سیاستهای دولت دهم در حوزه پست انتقاد کرد و با تاکید بر ناملایمات و مشکلاتی که این شرکت در چهارسال گذشته با آن روبرو بوده است از وزیر ارتباطات دولت یازدهم خواست از پست حمایت کند.  

کرباسیان تصمیمات متفاوت در زمینه واگذاری شرکت پست به بخش خصوصی، بخشنامه دولت مبنی بر خروج کارکنان از کلان شهرها، مشکلات بودجه ای و مشکلات نیروی انسانی را از جمله مواردی عنوان کرد که طی چند سال اخیر فعالیت شرکت را تحت تاثیر قرار داد و افزود: تدوین برنامه جامع شرکت پست در حد کشورهای پیشرفته، از جمله اقدامات موفقی بود که در این سالها انجام شد.

مدیرعامل شرکت پست در دولت دهم، با اشاره به مشکلات بودجه ای که شرکت پست با آن درگیر بوده و هست ادامه داد: سال گذشته 10 میلیارد تومان از بودجه 400 میلیاردی پست را دریافت کردیم که این به معنای دریافت یک چهلم از بودجه مصوب برای این شرکت است.

وی با بیان اینکه ماه گذشته شرکت پست 41 میلیارد و 600 میلیون تومان درآمد داشته است، افزود: در حال حاضر با احتساب درآمد ماه گذشته، در نقطه سر به سری درآمد و هزینه در پست رسیده ایم.

کرباسیان از راه اندازی سرویس تعیین زمان دریافت مرسولات پستی – تایم دلیوری- خبر داد که به مشتریان این اجازه را می دهد تا مرسوله پستی خود را در زمان مشخص و براساس درخواست خودشان دریافت کنند.

وی از وجود 1500 مشغول به تحصیل و فارغ التحصیل رشته پست در مرکز علمی کاربردی پست و تا مقطع کارشناسی خبر داد و گفت: ساماندهی خدمات پستی و توسعه خرید و فروش اینترنتی در دستور کار پست قرار دارد به نحوی که سرویس خرید و فروش اینترنتی در 7 ماهه اول امسال رشد 90 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

کرباسیان از ساخت دستگاه تفکیک نامه که قیمت نمونه خارجی آن 600 هزار یورو بود، در داخل پست خبر داد و گفت: ایران به تولید ماشین نقش تمبر که در انحصار 3 کشور دنیا است، دست یافته است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان