ارسال ایمیل های جادویی !

ارسال ایمیل های جادویی !

رسال ایمیل هایی جادویی که پس از خوانده شدن پاک می شوند

حتما کارتون کاراگاه گجت را به خاطر دارید . گجت همیشه پیغامهایی دریافت می کرد که بلافاصله پس از خوانده شدن از بین می رفتند .

اما شاید شما نیز آرزو داشته باشید در دنیای الکترونیکی مثل دنیای کارتونی اقدام به ارسال ایمیل هایی به دوستتان کنید که بلافاصله پس از خوانده شدن پاک شوند .

اینبار قصد معرفی سایتی را داریم که با استفاده از سرویس رایگانی که در اختیار شما قرار مس دهد قادر به انجام آروزی به ظاهر دست نیافتی خود هستید …

ارسال ایمیل هایی جادویی که خود به خود پاک می شوند !

این سایت ایمیلهایی رو میفرسته که بعد از۶۰ ثانیه از خونده شدن خود به خود پاک می شوند .

همچنین با امکان جالب دیگه ای که این سایت در اختیارتون قرار می ده می تونید از زمان خوانده شدن ایمیل خصوصی خود توسط دوستتان نیز باخبر شوید .

لذا علاوه بر اینکه یه پیغام خصوصی و با امکان حذف اتوماتیک پس از ۶۰ ثانیه ساخته اید می توانید از مشاهده شدن آن توسط دوستتان نیز مطلع گردید .

برای ارسال چنین پیغامهایی می بایست از سرویس سایت Sdmessage.com استفاده کنید .

پس از ورود به سایت می بایست یک فرم ساده رو پر کنید که در اون ضمن درج نام و نام خانوادگی خود و ادرس ایمیلتان ، در کادرهای بعدی نام و نام خانوادگی دوستتان و آدرس ایمیل وی را تایپ کنید .

سپس با تایپ پیغام خصوصی خود و تایپ کد امنیتی نمایش داده شده ، دوستتان ایمیلی دریافت خواهد کرد مبنی بر این که نامه ای از طرف شما به صورت پاک شونده خود به خود برای وی ارسال شده است . که دوستتان برای مشاهده ایمیل می بایست بر روی یک لینک کلیک کنه .

پس از کلیک بر روی لینک فوق ، کاربر در سایت Sdmessage پیغام شما رو مشاهده می کنه و یک تایمر یک دقیقه ای زمان معکوس را برای پاک شدن خودکار پیغام به وی نشان خواهد داد .

در همین هنگام برای شما نیز یک ایمیل به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد مبنی بر اینکه دوست شما پیغامتان را مشاهده کرد و لذا از زمان دقیق مشاهده پیغام خصوصی خود برای دوستتان نیز باخبر خواهد شد .

کلمات کلیدی:

ترفند , ترفند ارسال ایمیل , ترفند ارسال ایمیل جادویی

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان