زنی که از قرن 18 به این دنیا آمده است!! (عکس)

زنی که از قرن 18 به این دنیا آمده است!! (عکس)
 در حالیکه بسیاری از مردم در تلاشند تا بیشترین استفاده را از فناوری ببرند و هر برنامه و گجتی که دستشان می آید را به زندگی خود اضافه کنند، دیگران ترجیح می دهند که به مبانی سبک زندگی برگردند. خانم سارا کریسمن، 33 ساله و اهل سیاتل، تصمیم گرفته که سبک زندگی خود را به سبک قرن هجدهم و دوران ویکتوریا تغییر دهد.
او از وقتی بچه بود داستان های عصر ویکتوریا را دوست داشت و 4 سال پیش وقتی که از شوهرش هدیه ای دریافت کرد تصمیم گرفت که سبک زندگی اش را عوض کند. او حالا لباس های آن دوره را می پوشد و از هیچکدام از لوازم خانگی مدرن مانند ماشین ظرفشویی استفاده نمی کند. از پودر رختشویی استفاده نمی کند و با دوچرخه 100 ساله اش رفت و آمد می کند که بسیار جالب است.
 
همسرش گابریل که فوق لیسانس علوم کتابخانه و اطلاعات دارد، کاملاً از او حمایت می کند. هر دوی آنها عاشق تاریخ هستند و با هم خیلی خوش می گذرانند. واکنش مردم به این سبک زندگی او معمولاً مثبت است و اکثراً از ظاهر او خوششان می آید. سارا می گوید: «من این سبک را انتخاب کرده ام و دوست دارم روی واکنش های مثبت مردم تمرکز کنم. اینکه بتوانم آنطور که دوست دارم لباس بپوشم و زندگی کنم حس آزادی خوبی به من می دهد.»
 
با آنکه سارا و گابریل استفاده از فناوری روز را تا حد امکان در زندگی شان به حداقل رسانده اند، ولی خوب می دانند که در چه دوره ای زندگی می کنند. با این حال یکی از جنبه های زندگی که نمی توانند از آن بگذرند و در برابرش مقاومت کنند، فیسبوک است. بله، سارا در فیسبوک یک حساب کاربری دارد!

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان