ببینید این جا چه خبره!!!!!

ببینید این جا چه خبره!!!!!

فروشگاه آنلاین را یادت نره!

 

برای خرید آسان روی تصاویر کلیک کنید

 

کاملترین پکیج آموزش رقص

 

در این بخش به معرفی بهترین ورزش های کاهش چربی می پردازیم تمرینات هوازی بهترین گزینه برای لاغر شدن است. یا این مقاله مفید با بخش لاغری و تناسب اندام وبسایت نازوب همراه باشید.

1. کاردیو چیست؟

 

به عبارت ساده، چیز مهمی‌ است تا شما را سالم و همانند تمرین با وزنه بدنتان را خوش اندام نگاه دارد. کاردیو چیزی فراتر از آنست که فقط به کاهش وزن شما کمک کند. در این نوشته تعریف کاردیو به علاوه‌ی ۱۰ دلیل برای اینکه چرا باید به کاردیو اهمیت بدهید برایتان گردآوری کرده‌ایم.

کاردیو

عبارت «cardio» مخفف کلمه‌ی «cardiovascular» است. این عبارت عموما برای سیستم گردش خون که شامل قلب و رگ‌های خونی بدن شماست به کار می‌رود.

اما مردم معمولاً این عبارت را به تمرینات ورزشی که باعث تقویت شبکه‌ی گردش خون می‌شود اطلاق می‌کنند. این تمرینات در یک بازه‌ی زمانی طولانی انجام می‌شود که باعث افزایش ضربان قلب و پمپاژ خون بیشتر در رگ‌ها، و نهایتاً حمل مواد مغذی و اکسیژن به تمام سلول‌ها خواهد شد.

 

سؤال این است که ما چرا باید عمداً ضربان قلبمان را زیاد کنیم، خسته شویم و عرق کنیم؟ برای این کار ۱۰ دلیل خوب وجود دارد:

 

۱. کاردیو به شما کمک می‌کند وزنتان را کاهش دهید

۲. قلب شما یک عضله است

۳. گردش خون قوی‌تر، مواد مغذی بیشتر

۴. فشار کاردیو به معنی فشار کمتر است

۵. کاردیو مغز شما را جوان نگاه می‌دارد

۶. کاردیو باعث خواهد شد بهتر فکر کنید

۷. کاردیو باعث کاهش افسردگی می‌شود

۸. کاردیو می‌تواند خواب شما را بهتر کند

۹. کاردیو تراکم استخوان را افزایش می‌دهد

۱۰. اعتماد به نفستان را افزایش خواهد داد

 

 

 

ریوندی، استندآپ کمدین مشهور و معروف کشور. وی در کنار طنز و فکاهه چاشنی تقلید صدای خوانندگاه و گویندگان مختلف را اجرا می کند که سبک نوعی در اجرای ( استند آپ کمدی ) است.

سوپر استارهای معروف سینما و تلویزیون در شوی حسن ریوندی سوپر استارها در کنسرت خنده حسن ریوندی، یک ساعت و نیم خندیدندحسن ریوندی شومن طنز کشورمان در تاریخ 18 اردیبهشت 93 سالن همایشهای برج میلاد، شادترین شب را برای مردم و سوپر استارهای معروف سینما و تلویزیون رقم زد.

وی با اجرای متفاوت خود فضایی را ایجاد کرد که بازیگران نامی کشور بدون توجه به نام و آوازه ی خود خجالت را کنار گذاشتند و با خیالی راحت با مردم از ته دل خندیدند.

 
 
 
 

معرفی پسر ایرانی که با میوه های مجازی میلیونر شد.

جوان ایرانی با میوه های مجازی میلیونر شد شکان خسروپور: آدم های موفق را باید با ریسک های بزرگ شان بشناسید؛ علی نادعلی زاده، مبتکر استارتاپی کشورمان یکی از آن آدم هاست.

کسی که کارش را با یک ایده ساده و با همراهی چند نفر از هم دانشکده ای هایش شروع کرد. او سال های سختی را پشت سر گذاشت و تنها چیزی که آن سال ها ذهنش را مشغول کرده بود، درآوردن دخل و خرج شرکت بود و رساندن سفارش مشتری های ریز و درشت داخلی و خارجی.

ادامه روند و نحوه موفقیت بسیار شگفت انگیز این پسر را از لینک بالا دنبال کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان