ramazan
ramazan

بازیگر زن مشهور ایرانی دچار سرطان شد (عکس)

بازیگر زن مشهور ایرانی دچار سرطان شد (عکس)
خانم کتایون امیر ابراهیمی در این باره  گفت: در حال حاضر علاوه بر بیماری ام دچار سرما خوردگی هم شده‏ام و فعلا در حال استراحتم. وی ادامه داد: دوست ندارم دیگر بازی کنم چرا که تهیه کنندگان آثار فکر می کنند به دلیل اینکه من و امثال من سن بیشتری به نسبت دیگر بازیگرها داریم می توانند پول ما را بخورند!
 
او خطاب به مسئولین گفت: متاسفانه برای هنرپیشه های قدیمی و سابقه دار ارزشی قائل نیستند و کمترین پول را به آنها می دهند.آنها اصلا به این فکر نمی کنند که ما هم مانند دیگر افراد باید هزینه زندگی، دارو و دکتر خودمان را بدهیم و جالب است که فکر می کنند همه این مسائل برای خودشان است. ناز سلطانی دختر امیرابراهیمی درباره بیماری مادرش گفت:
 
مدتی است که مادرم دچار بیماری سرطان است و تحت نظر پزشک قرار دارد. مغز استخوانشان خون کافی تولید نمی کند و باید تحت نظر دکتر خون تزریق کنند اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل اینکه مردم زیاد خون نمی دهند،بالطبع ایشان هم با این مشکل مواجهند.همین جا و از طریق «بانی فیلم» از مردم تقاضا دارم که به پایگاه های انتقال خون مراجعه کرده تا مادر من هم از این موهبت الهی بهره مند شود.
آخرین بازی امیرابراهیمی را در فیلم «ارتباط خانوادگی» به کارگردانی نادر مقدس دیدیم که چندی پیش در سینما اکران شد. او هم چنین در فیلم های ورود آقایان ممنوع،بازنده،تهران در جست و جوی زیبایی و سریال های بدون شرح و من یک مستاجرم ایفای نقش کرده است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان