ramazan
ramazan

ولخرجی‌ های باورنکردنی یک میلیونر سعودی

مجموعه : اخبار
ولخرجی‌ های باورنکردنی یک میلیونر سعودی
به گزارش نازوب به نقل از روزنامه انگلیسی سون دیز چاپ امارات متحده عربی در گزارشی از ولخرجی‌ های عجیب ثروتمندان سعودی نوشت که یک میلیونر عربستانی برای خرید یک بطری مشروب کمیاب 136 هزار دلار به کافه شبانه کافالی دبی پرداخت کرد.

این روزنامه انگلیسی چاپ امارات به نقل از دیوید لوکاریه مدیر این کافه شبانه نوشت: این میلیونر سعودی در ساعات اولیه بامداد شنبه گذشته پس از خریداری یک شیشه مشروب کمیاب اقدام به نوشیدن آن کرده است.

به گفته لوکاریه، این میلیونر سعودی به چند زبان دنیا تسلط داشت. وی درخواست خرید این مشروب را به زبان فرانسوی ارائه کرد.

لوکاریه با خودداری از بردن نام این میلیونر سعودی و صورت حساب کامل وی گفت: در صورت حساب این فرد یک شام ویژه به همراه یک شیشه شامپاین کمیاب وجود داشت.

این کافه شبانه اماراتی ادعا کرده است، این شیشه نوشیدنی را قبلا از سالن مشهور مزایدات کریستی به مبلغ 93 هزار دلار  خریده بود.

ولخرجی‌های عجیب و هنگفت شاهزادگان سعودی درحالی صورت می‌گیرد که طبق آمار رسمی منتشره بیش از 22 درصد مردم مردم عربستان زیر خط فقر مطلق زندگی می‌کنند و بیش از 50 درصد مردم این کشور به نحوی با فقر دست به گریبان هستند.

بر اساس این آمار، مردم عربستان با اینکه کشور آنها بزرگترین صادرکننده نفت جهان بشمار می‌آید، با بحران‌هایی نظیر کمبود مسکن، فقر و بیکاری مواجه هستند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان