ramazan
ramazan

دردسر انتشار عکس های دختری جوان در فیس بوک

مجموعه : اخبار
دردسر انتشار عکس های دختری جوان در فیس بوک

دردسر انتشار عکس های دختری جوان در فیس بوک

 

به گزارش نازوب به نقل از مهر چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتای استان البرز از یک تبهکار اینترنتی به اتهام سوءاستفاده از عکس های خصوصی خود شکایت کرد.

 

او به ماموران گفت دو ماه قبل به توصیه یکی از دوستانم عضو شبکه فیس بوک شدم. ابتدا علاقه ای به فعالیت در این شبکه نداشتم، اما وقتی دیدم همه همکلاسی هایم هر روز درباره آن حرف می زنند فعالیتم را بیشتر کردم.

 

دوستانم همیشه گلایه می کردند چرا از خودم عکسی نمی گذارم. خانواده ام با این موضوع مخالف بودند و من هر بار بهانه ای می آوردم. سرانجام راضی به این کار شده و بدون اطلاع خانواده ام چند عکس خصوصی ام را در فیس بوک گذاشتم.

 

شاکی ادامه داد : یک هفته پیش دختر خاله ام تماس گرفت و حرف هایی زد که مرا شوکه کرد. او مدعی بود من با نوشتن مطالب مستهجن در فیس بوک آبروی خانواده ام را برده ام. ابتدا تصور کردم دروغ می گوید و قصد اذیت کردن مرا دارد. اما وقتی به آدرس اینترنتی که او داده بود رفتم، متوجه شدم فردی با سوءاستفاده از مشخصات و عکس های من، یک محیط به نام من باز کرد و با نوشتن مطالبی به اسم من باعث شده آبرویم نزد خانواده و دوستانم برود.

 

همزمان با طرح این شکایت، ماموران پلیس فتا استان البرز تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کرده و پس از تایید ادعاهای شاکی با ردیابی های ویژه، تبهکار اینترنتی را شناسایی و دستگیر کردند.

 

پسر جوان ابتدا منکر هر جرمی شد، اما در ادامه زبان به اعتراف گشود و گفت بدون این که شناختی از شاکی داشته باشد برای سرگرمی اقدام به این کار کرده بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان