پیشنهاد رابطه نامشروع برای حل مشکلات دختران!!

پیشنهاد رابطه نامشروع برای حل مشکلات دختران!!
 این پسر شیطان صفت که تا چهارم دبستان بیشتر درس نخوانده است توانسته با ترفند و شگرد ده‌ها نفر از هموطنان را فریب دهد و از آنان برای حل مشکلات‌شان مبالغ میلیونی دریافت کند…
 
پسر جوانی که خود را جادوگر معرفی کرده بود و برای درمان مشکلات دختران درخواست‌های بی‌شرمانه می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
این پسر جوان پس از دستگیری درباره روی آوردن به این کار گفت: بچه بودم که برای حل مشکل خانواده‌ام به همراه برادرم به یک دعا نویس مراجعه کردیم و سپس مرد رمال تا جایی که توانست از ما پول گرفت و مشکل‌مان نیز بدتر شد.
پسر شیطان صفت ادامه داد: به خاطر این موضوع خیلی اعصابم خرد بود چراکه هرچه داشتیم به این مرد رمال داده بودیم تا مشکلمان حل شود. چند وقتی از این ماجرا گذشت و یک روز برای یکی از دوستان مشکلی به وجود آمد و من همینجوری گفتم می‌توانم مشکلش را با دعا حل کنم. اصلا بلد نبودم یک چیزی نوشتم و به او دادم از شانس من هم این مرد مشکلش حل و به خاطر همین مقداری پول به من داد.
وی گفت: این اول ماجرا بود بعد از حل مشکل این مرد و تبلیغاتش تعدادی دیگر برای حل مشکلاتشان مراجعه کردند و من هم با دعاهای الکی مبالغ زیادی را از آنان می‌گرفتم و اگر هم مشکلاتشان حل نمی‌شد می‌گفتم به صلاح نیست من در آیینه دیده‌ام که چند سال بعد اتفاق بسیار خوبی برای شما می‌افتد و با این ترفند‌ها مشتریان را راضی نگه می‌داشتم.
این مرد درباره پیشنهاد بی‌شرمانه‌اش به دختران در خصوص برقراری رابطه نامشروع گفت: من به دختران می‌گفتم که من دارای قدرت خاصی هستم و اگر با من رابطه داشته باشند مشکلاتشان حل می‌شود.
وی درباره بیش از 30 شاکی خصوصی دختر در این رابطه گفت: نمی‌دانم چه بگویم ولی فکر نمی‌کنم این افراد همگی قربانیان من باشند.
 این پسر شیطان صفت که تا چهارم دبستان بیشتر درس نخوانده است توانسته با ترفند و شگرد ده‌ها نفر از هموطنان را فریب دهد و از آنان برای حل مشکلات‌شان مبالغ میلیونی دریافت کند.
بر اساس این گزارش بیش از 90 درصد از شاکیان نه تنها مشکلاتشان با مراجعه به این رمال حل نشده بلکه در مواردی به جز ضرر مالی لطمه‌های معنوی و روحی بسیار زیادی هم به آنان وارد شده است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان