رقابت مدونابا لیدی گاگا وکسب عنوان ملکه پاپ+عکس

رقابت مدونابا لیدی گاگا وکسب عنوان ملکه پاپ+عکس
مدونا که به تازگی تاج ملکه پاپ رو در آغوش گرفته ، از وقتی لیدی گاگا به عنوان یک رقیب اصلی در برابرش قد علم کرده ، تلاشش برای چنگ زدن و از دست ندادن تاج ملکه بیشتر شده … این در حالی هستش که هر دو نفر تاریخ برگزاری تور های دور دنیای خود رو اعلام کردند.
 
به گزارش نازوب مدونا در اجرای یکشنبه خودش در Super Bowl ، تاریخ برگزاری تور خودش رو اعلام کرد تور مدونا در روز 29 ماه مه در تل آویو اسرائیل استارت خواهد خورد و سپس در کشورهای خاورمیانه ، آمریکای شمالی و اروپا ادامه پیدا می کنه و مهمترین اجرا هادر ماه جولای در شهرهای Edinburgh و دوبلین و لندن خواهد بود لیدی گاگا هم دیروز بعدازظهر اجرای اولیه رو اعلام کرد که در روز 29 آوریل در سئول کره جنوبی کلید خواهد خورد.
 
 
تور لیدی گاگا شامل کشورهای آسیایی به خصوص آسیای شرقی و هند ، اروپا ، آمریکای جنوبی ، مرکزی و شمالی ، و احتمالا یک کشور خاورمیانه خواهد بود.

بازگشت ملکه 54 ساله پاپ در حالی هست که از نگاه منتقدان رقابت نسبتا تنگاتنگی با خواننده نوظهور پاپ یعنی لیدی گاگا داره بر طبق اظهارات Hollie Clemence در سایت theweek مسئله خیلی نامناسبی در اواخر سال گذشته روی داد که در خورد شأن ملکه پاپ نبود و این ماجرا ، متهم شدن لیدی گاگا توسط مدونا به خاطر کپی برداری از آهنگاش بود. مخصوصا مدونا آهنگ Born This Way رو کپی برداری کاملی از آهنگ Express Youselft خودش دونست این در حالیه که لیدی گاگا بارها از مدونا به عنوان یکی از بزرگترین الگوهای خودش نام برده .

 
لیدی گاگا در مصاحبه با NME ، در اشاره به این موضوع این حرف مدونا رو عقب ماندگی تلقی کرد و گفت که من همیشه مدونا رو دوست داشتم چون در طی ۴۰ سال اخیر همواره یکه تاز دیسکو پاپ بوده منتقدان تلاش مدونای ۵۴ساله برای نگه داشتن لقب ملکه پاپ که سالهاست حفظش کرده ، در مقابل خواننده جوانی که تنها سه از فعالیتش در دنیای پاپ می گذره رو نشانه قدرت و نفوذ زیاد لیدی گاگا می دانند.
 
موسیقی و طرفداران دنیای پاپ به سال 2012 هستش که با برگزرای توزهای هم زمان مدونا و لیدی گاگا ، کدام یک برتری بیشتری به دست میاره . به گفته Clemence ، موفقیت تور مدونا بستگی زیادی به عمق جیب طرفداراش داره برای مثال بر اساس نرخ های اعلام شده تر مدونا در بریتانیا هر بلیط بین 70 تا 125 پوند قیمت خواهد داشت .
 
و این در حالی است که مدونا انتظار داره از هر اجرا معادل 5 میلیون پوند درآمد کسب کنه مدونا در یکی از مصاحبه های خودش در مورد تور گفته : مردم به طور معمول 300 دلار بابت چیزهای احمقانه مانند خرید کیف های دستی گوناگون خرج می کنن ، م از مردم می خوام خوب کار کنن ، پولشونو پس انداز کنن تا به دیدن اجراهای من بیان ، چون من ارزششو دارم .

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان