قطع هر دو پای بازیگر محبوب تلویزیون +عکس

قطع هر دو پای بازیگر محبوب تلویزیون +عکس
او در خصوص اوضاع مالی و شرایط زندگی‌شان در طول سال‌های گذشته گفت: مگر می‌شود به مشکل مالی برنخورده باشیم؟ اما از آنجا که همسرم فرهنگی بوده تاکنون از منبع مالی فرهنگی‌ ایشان استفاده کرده‌ایم…
 
حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود و قطع یکی از پاهایش رنج می‌برد، حالا به قطع پای دیگرش نیز تن داده است.
 

قطع هر دو پای بازیگر محبوب تلویزیون +عکس
 
همسر این بازیگر به بانی‌فیلم گفت: هشت سال است که حمید مهرآرا دچار بیماری است. او ابتدا دچار بیماری افسردگی شده بود و بعد از دو سال گرفتار دیابت شد.
 

قطع هر دو پای بازیگر محبوب تلویزیون +عکس
 
او افزود: اوضاع جسمی وی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. سال گذشته پزشکان به دلیل بیماری دیابت ناچار به قطع پای چپ او شدند اما متأسفانه بیماری دیابت وی کنترل نشد و امروز هم پای راست او را قطع می‌کنند.
 
او در خصوص اوضاع مالی و شرایط زندگی‌شان در طول سال‌های گذشته گفت: مگر می‌شود به مشکل مالی برنخورده باشیم؟ اما از آنجا که همسرم فرهنگی بوده تاکنون از منبع مالی فرهنگی‌ ایشان استفاده کرده‌ایم.
 
همسر مهرآرا گفت: از وقتی که همسرم دچار بیماری شد، دیگر در کارهای هنری بازی نکرد و روحیه‌اش کاملاً آسیب دید. در این سال‌ها برخی از همکارانش به عیادتش می‌آمدند و روز گذشته نیز حسن فتحی به بیمارستان آمد و از همسرم عیادت کرد.
 

سریال شاه شکار: در نقش حاج سیاح
 
حمید مهرآرا که هم‌اکنون 70 سال سن دارد، در سریال‌های پرمخاطبی چون «آرایشگاه زیبا»، «امیرکبیر»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «روزگار جوانی» بازی داشته است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان