ramazan
ramazan

جنجال پسر بودن زیبا و جذاب ترین مدل معروف!! عکس

جنجال پسر بودن زیبا و جذاب ترین مدل معروف!! عکس
او از اینکه توانسته است وارد دنیای مد شود بسیار خوشحال است و امیدوار است بتواند در مسابقات انتخاب دختر شایسته شرکت کند…
 
مسلما آرزوی هر مدل جوانی است که به یک شخصیت برجسته تبدیل شده و بتواند عنوان ملکه زیبایی دنیا را از آن خود کند. فرقی نمیکند که این مدل یک دختر باشد یا یک پسر تغییر جنسیتی. ” آملیا دالتپ ” یک دختر بنگلادشی است که در خانواده ای مسلمان و مذهبی به دنیا آمده است ، او که یک پسر متولد شده است در سال ۲۰۱۲ تغییر جنسیت داد، او اکنون ۲۳ سال دارد و دانشجوی حسابداری است و همچنین در حرفه مدلینگ فعالیت دارد.
 

جنجال پسر بودن زیبا و جذاب ترین مدل معروف!! عکس

وی اکنون با نامزد ۲۷ ساله اش زندگی میکند و میگوید از زمانی که خودش را شناخته احساس میکرده که باید یک دختر باشد، از آنجاییکه او در خانواده ای مسلمان و کاملا مذهبی متولد شده است امکان ابراز تمایلاتش را نداشت اما در سال ۲۰۰۹ و با مهاجرت به کانادا او با عمل جراحی تغییر جنسیت آشنا شد و با صرف ۱۰ هزار پوند به یک دختر زیبا تبدیل شده است. او از اینکه توانسته است وارد دنیای مد شود بسیار خوشحال است و امیدوار است بتواند در مسابقات انتخاب دختر شایسته شرکت کند. او معتقد است که اکنون یک زن زیباست و همه باید برای این مسئله احترام زیادی قائل باشند.

 

 جنجال پسر بودن زیبا و جذاب ترین مدل معروف!! عکسجنجال پسر بودن زیبا و جذاب ترین مدل معروف!! عکس جنجال پسر بودن زیبا و جذاب ترین مدل معروف!! عکس

جنجال پسر بودن زیبا و جذاب ترین مدل معروف!! عکسجنجال پسر بودن زیبا و جذاب ترین مدل معروف!! عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان