ramazan
ramazan

عکس های جنجالی از تولد بچه خاله شادونه!!!

عکس های جنجالی از تولد بچه خاله شادونه!!!
موضوع زمانی روشن تر می شود که بدانیم این فرزند نورسیده سومین فرزند خانم ملیکا زارعی است…
 
 چند شب پیش بینندگان صداوسیما در کمال حیرت مشاهده کردند که فارغ شدن و فرزند به دنیا آوردن ملیکا زارعی، مجری برنامه خاله شادونه، یکی از عناوین رسمی ترین اخبار صداوسیما، یعنی بخش خبری 21 شد و محمدرضا حیاتی با صدای بم خود، این خبر بسیار مهم! را به گوش ملت ایران در اقصی نقاط کشور رساند.
 
چند شب پیش دوربین و میکروفن این بخش خبری به داخل اتاق زایشگاهی رفت که خاله شادونه در آن سومین فرزند خود را به دنیا آورده بود و خانم زارعی میکروفن به دست گرفت و اظهار کرد که مادر این نوزاد جدید است.
 
 
 

عکس های جنجالی از تولد بچه خاله شادونه!!!

عکس های جنجالی از تولد بچه خاله شادونه!!!

 
خواهرزاده های محمدرضا گلزار (آویسا و برسام) در کنار خاله شادونه
 
 
اگرچه بر خلاف رسانه های حرفه ای دنیا، در صدواسیما و بخش های خبری آن، ارزش خبری یک خبر چندان ارتباطی با پخش آن ندارد و بیشتر به گرایش مدیران درونی و مدیران کنترل از راه دور رسانه ملی ارتباط دارد، اما این اقدام در حالی رخ داد که صداوسیما و مسوولان فرهنگی نظام، همواره مخالف محور شدن این گونه ستاره های سینمایی و تلویزیونی بوده اند.

برخی بینندگان اهل خبر، بعد از مشاهده پخش این خبر، با توجه به حادثه تلخ فوت 3 کودک در حاشیه برنامه خاله شادونه در خرمدره، احتمال دادند این اقدام برای مثبت سازی این چهره برنامه های کودک باشد، اما بعید است این گمانه زنی در حالی که دیگر آن ماجرا تا حد زیادی به فراموشی سپرده شده، قرین صحت باشد.

اگر به جای اخبار ساعت 21 که در زمان خواب بسیاری از خردسالان پخش می شود، در خود برنامه خاله شادونه در برنامه خردسالان انجام می شد و خردسالانی که هر روز مخاطب برنامه این مجری بودند، از مادر شدن او باخبر می شدند و درباره زحمات مادر به آنان توضیح داده می شد، اقدامی به جا و قابل دفاع بود، اما از همین جا می توان فهمید کسانی که این خبر را در این بخش رسمی گنجانده اند، قصد داشته اند مادران و پدران و البته زوج های بدون فرزند را تحت تاثیر اقدام این مجری مشهور قرار دهند.

 

عکس های جنجالی از تولد بچه خاله شادونه!!!

 

عکس های جنجالی از تولد بچه خاله شادونه!!!
 
خواهرزاده محمدرضا گلزار در کنار خاله شادونه

 

موضوع زمانی روشن تر می شود که بدانیم این فرزند نورسیده سومین فرزند خانم ملیکا زارعی است.

به نظر می رسد هدف اصلی پشت انتشار این خبر در این بخش، ترویج همان ایده ای بود که ماه قبل با تابلوهای "فرزند بیشتر، زندگی بهتر" انجام شده بود و عده ای اوج خلاقیت برای این موضوع را در پخش خبر مادر شدن خاله شادونه به ظهور رسانده اند.

واقعیت آن است که موضوع جمعیت یکی از دغدغه های مسوولان نظام است، که به دلایل زیادی نیز می تواند قابل دفاع باشد، اما بعید به نظر می رسد این گونه روشها زمانی که پیش نیازها فراهم نیست، کمکی به موضوع کند و از قضا دوستان نادان می توانند باعث خراب شدن ایده مذکور شوند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان