آزار جنسی این دختربچه درکلاس توسط مربی 60 ساله

مجموعه : اخبار
آزار جنسی این دختربچه درکلاس توسط مربی 60 ساله
روزهای جمعه او مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد و تهدید كرده كه موضوع را به كسی نگویم…
 
 
مربی 60 ساله كه به بهانه برگزاری كلاس‌های خصوصی ورزشی دختر بچه‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در مشهد دستگیر شد.

 هفته گذشته والدین دختر 10 ساله ای با مراجعه به اداره آگاهی مشهد راز جنایت‌های سیاه مربی شیطان صفت را فاش كردند.

پدر نیلوفر به ماموران گفت: حدود دو ماه قبل دخترم را در كلاس ورزشی ثبت نام كردم. نیلوفر را هر روز همسرم به باشگاه می‌برد و همزمان با تمام شدن كلاسش به خانه باز می‌گرداند. در ابتدا دخترم علاقه زیادی به این رشته ورزشی از خود نشان می‌داد و روزهایی كه كلاس داشت از یك ساعت قبل آماده رفتن به باشگاه بود.

پس از مدتی مربی باشگاه مدعی شد دخترم استعداد خوبی در این رشته دارد و خواست برای نیلوفر كلاس خصوصی تشكیل دهد تا او را برای مسابقات استانی آماده كند. وی ادامه داد: ما هم به خاطر علاقه ای كه دخترمان داشت با این درخواست موافقت كرده و نیلوفر روزهای جمعه برای تمرین‌های ویژه به خانه مربی می‌رفت.

چند هفته ای از این ماجرا گذشت و رفتار دخترم به طور ناگهانی تغییر كرد. دیگر تمایلی برای ورزش نداشت و روزهای جمعه با اكراه به خانه مربی می‌رفت. این رفتارش باعث شك ما شده بود به همین خاطر با یك مشاور صحبت كردیم كه او مدعی شد موضوعی باعث وحشت نیلوفر شده است.

 بالاخره همسرم با نیلوفر صحبت كرد كه دخترمان در حالی كه به شدت می‌ترسید، گفت: روزهای جمعه او مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد و تهدید كرده كه موضوع را به كسی نگویم. پس از افشای این راز تصمیم به طرح شكایت گرفتیم.

همزمان با طرح این شكایت تیمی‌از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز كردند. بررسی ماموران نشان داد، متهم مرد 60 ساله ای است كه به بهانه تمرین‌های تخصصی دختر بچه‌های دیگر را نیز به خانه اش كشانده است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینكه خانواده دو دختر بچه دیگر نیز با مراجعه به پلیس آگاهی شكایت‌های مشابهی را طرح كردند. شكایت‌ها نشان می‌داد، با توجه به رفتار و سن مرد شیطان صفت خانواده‌ها اجازه می‌دادند كه دخترشان برای تمرین به خانه مربی بروند.

 سرهنگ حسین بیدمشكی‌، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره گفت: با تكمیل تحقیقات متهم با دستور قضایی شناسایی و دستگیر شد.

متهم در ابتدا منكر هرگونه جرمی‌بود اما پس از رو به رو شدن با طعمه‌هایش لب به اعتراف گشود.

وی افزود: تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد و تاكنون خانواده سه دختر بچه با مراجعه به پلیس شكایت كرده اند.

 رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان به خانواده‌ها هشدار داد: قبل ثبت نام كردن فرزندشان در كلاس‌های فرهنگی و ورزشی درباره محیط برگزاری كلاس‌ها و مربی تحقیقات لازم را انجام دهند و با توجه به رفتار ظاهری افراد فرزندان خود را در اختیار آنان قرار ندهند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان