حکم دردناک مرگ زن باردار جنجال رسانه ای شد! عکس

حکم دردناک مرگ زن باردار جنجال رسانه ای شد! عکس
قاضی آمریکایی به مسئولان بیمارستان جان پیتر اسمیت تا ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه مهلت داده است تا دستگاه های پزشکی که بنوعی حیات خانم مونوز را تضمین می کنند، خاموش کنند…

 قاضی آمریکایی به مسئولان بیمارستان "جان پیتر اسمیت" تا ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه مهلت داده تا دستگاه های پزشکی که بنوعی حیات خانم مونوز را تضمین می کنند، خاموش کنند. شوهر، والدین و بسیاری دیگر در "فورت ورثگ" تگزاس آمریکا خواهان قطع شدن تمام دستگاه ها و مراقبت های پزشکی از "مارلیز مونوز"، بانوی بارداری بودند که از حدود سه ماه پیش دچار مرگ مغزی شده بود.

حکم دردناک مرگ زن باردار جنجال رسانه ای شد! عکس

پزشکان و مسئولان بیمارستان بنا به قوانین ایالت تگزاس وظیفه خود را زنده نگاه داشتن وی می دانستند و گروهی دیگر به فکر زنده نگاه داشتن جنین بودند.  سرانجام اما یک قاضی آمریکایی، روز جمعه به پزشکان دستور داد تا به مراقبت های خود از خانم مونوز پایان دهند.
هیتر کینگ، وکیل خانواده مونوز کل این ماجرا را غم انگیز می خواند و می گوید:اکنون اریک مونوز (شوهر) می تواند به فکر مراسم دفن همسرش باشد.
قاضی آمریکایی به مسئولان بیمارستان جان پیتر اسمیت تا ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه مهلت داده است تا دستگاه های پزشکی که بنوعی حیات خانم مونوز را تضمین می کنند، خاموش کنند.
با خاموشی دستگاههای پزشکی زندگی مارلیز مونوز نیز که هیچ امیدی به بهبودی اش نیست، پایان خواهد یافت.  افراد مذهبی و کشیشانی همچون استفان برودن با این حکم دادگاه مخالفند.  وی می گوید:« ما اعتقاد داریم که کسی که از منافع کودک دفاع کند وجود ندارد. ما حامی کودک هستیم. خانواده هایی هستند که حاضر به پذیرش کودک صرف نظر از شرایط جسمی او هستند.

همزمان برخی در بیرون از بیمارستان از تصمیم خانواده خانم مونوز حمایت و با آنان همراهی و همدلی کردند.خانم مونوز در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۳ میلادی در ۱۴ امین هفته بارداری اش و ظاهرا به دلیل انعقاد رگهای خونی دچار مرگ مغزی شد. خانواده وی در اعتراض به زنده نگاه داشتن این زن در این شرایط اعتراضات گسترده ای در این زمینه داشتند که نهایتا قاضی رای را صادر و به بیمارستان ابلاغ کرد.

حکم دردناک مرگ زن باردار جنجال رسانه ای شد! عکس

حکم دردناک مرگ زن باردار جنجال رسانه ای شد! عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان