ramazan
ramazan

انتقام عجیب و وحشتناک این شهروند از همسایگان!!

انتقام عجیب و وحشتناک این شهروند از همسایگان!!

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش مطالب خواندنی و جالب، انتقام عجیب و وحشتناک این شهروند از همسایگان!! ،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

روزنامه انگلیسی "دیلی میرور" نوشت: "مایکل لوتون" شهروند انگلیسی ساکن شهرک مایل هاوس در منطقه "استافورد شایر" که از دست همسایگانش به ستوه آمده بود، تلاش کرد با مراجعه به جایگاه سوخت محلی و با تهیه بنزین، جایگاه را منفجر کند و تمام خیابان محل سکونتش را به آتش بکشد.

این روزنامه افزود: لوتون از همسایگانش که شیشه های پنجره منزلش را خرد، باد لاستیک خودرویش را خالی و به طرف منزلش تخم مرغ پرتاب کرده بودند، به شدت خشمگین بود و در صدد برآمد که تمام خیابان محل سکونتش را با انفجار جایگاه سوخت محلی، نابود کند و یک بار برای همیشه از دست همسایگانش راحت شود.

دیلی میرور نوشت: لوتون برای عملی کردن نقشه خود فورا با در دست داشتن  مشعل و یک ظرف به جایگاه سوخت محلی مراجعه کرد و نازل های بنزین را برداشت تا آتش سوزی را آغاز کند اما خوشبختانه پمپ های بنزین قفل شده بود و وی توانست تنها آتش کوچکی روشن کند.

لوتون در نهایت خود را به پلیس معرفی و در دادگاه به تلاش خود برای ایجاد آتش سوزی و بی توجهی به خطری که در کمین جان دیگران بود، اعتراف و دادگاه نیز وی را به دو سال و شش ماه حبس محکوم کرد.

اختصاصی ناز وب


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان