ramazan
ramazan

تصاویری از جدیدترین خودروهای رویایی 2014

تصاویری از جدیدترین خودروهای رویایی 2014

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش عکسهای دیدنی، جالب و خنده دار، تصاویری از جدیدترین خودروهای رویایی 2014  ،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

سال ۲۰۱۳، سالی خوب برای مشتاقان خودروهای جدیدبود.خودروهای هیبریدی مانندFerrari LaFerrari،McLaren P1 و Porsche 918 Spyder و شورلت‌های جدید،نمایشی زیباازخودروهای عالی به ارائه گذاشتند.
 
به گزارش تکناز ممکن است سال ۲۰۱۳ به پایان رسیده باشداماشواهدوقرائن حاکی ازمعرفی خودروهایی پیشرفته در سال ۲۰۱۴ هستند. در زیر به بررسی مختصر ۱۰ خودروی برتر شرکت‌های خودروسازی که امید می‌رود در سال ۲۰۱۴ شاهد عرضه آن‌ها باشیم خواهیم پرداخت.
 

Chevrolet Corvette Z06

همه طرفداران شورولت به این واقعیت آگاهند که معرفی یک مدل پایه‌ای جدید، آغازی برای شروع معرفی مدل‌های آتی خواهد بود.

اکنون همه چشم‌ها به عملکرد و کارایی Z06 معطوف شده است. این مدل نیز که احتمال در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد از موتور ۶٫۲ لیتری V8 با ۶۵۰ اسب بخار توان بهره می‌برد.

BMW M3/M4

BMW M3، استاندارد طلایی برای خودروهای اسپرت چهاردرب وبه عنوان مدلی باطراحی جدید به شمار می‌آید. این خودرو به همراه خودروی M4 به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه خودروی دیترویت که در ژانویه برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود و در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

جدیدترین مدل M3 از موتور V8 با تکنولوژی توربوشارژ دوقلو بهره می‌برد و اگرچه موتور آن کوچک‌تر شده اماتوان بیشتری تولیدمی‌کند. ۴۲۵ اسب بخارو۴۰۶ پوند-فوت گشتاوردرمقایسه با ۴۱۴ اسب بخار و ۲۹۵ پوند-فوت در مدل پیشین، واقعا ستودنی است. هر دو مدل،صفر تا ۶۰ مایل برساعت را در ۳٫۹ ثانیه می‌پیمایند. با توجه به استفاده از شاسی یکپارچه، به نظر می‌رسد شاهد عملکردی خوب در سر پیچ‌ها باشیم.

Lamborghini Huracan LP610-4

این جمع بدون حضور لامبورگینی، قطعا حال و هوای خوبی نخواهد داشت.لامبو تصمیم گرفته گالاردو، پرفروش‌ترین مدل خود را با مدلی جدید جایگزین کند. Huracan LP610-4 ، گالاردو را سرفراز خواهد کرد و از موتور V10، ۵٫۲ لیتری با ۶۱۰ اسب بخار و سیستم پیش ران چهارچرخ بهره می‌برد.

با بدنه فیبرکربنی سبک،این خودرو ازسیستم تعویض دنده ۷ تایی برای رسیدن به سرعت ۶۲ مایل درساعت در ۳٫۲ ثانیه وسرعت نهایی بیش از۲۰۰ مایل برساعت بهره می‌برد.این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی Geneva در ماه مارس درمعرض نمایش قرارخواهد گرفت.

۲۰۱۵ Ford Mustang

فورد موستانگ درسال ۲۰۱۴، ۵۰ ساله خواهد شدوجای تحسین است که جشن تولد خودرا با مدلی با طراحی جدید برگزار خواهد کرد.مدل ۲۰۱۵ این برند،ماه گذشته معرفی شد وبه نظر می‌رسددر آوریل ۲۰۱۴ به نمایشگاه‌ها راه خواهد یافت.

این مدل جدید از طراحی جدید که همچنان حالتی کلاسیک دارد با ترکیبی از ۴،۶،۸ سیلندر در موتور بهره می‌برد. قابلیت‌‌های دیگر شامل استفاده از سیستم فنری مستقل در عقب و دستگاهی برای کنترل خودکار خودرو در مواقع بحرانی است.

Lexus RC F

Lexus نیز از سری جدید F خود رونمایی خواهد کرد. این خودرو برای رقابت با سری M بی ام دابلیو و مدل جدید مرسدس بنز به بازار عرضه خواهد شد. این مدل جدید، به احتمال یاد، RC F نام‌گذاری خواهد شد که در واقع مدل به روز رسانی شده RC چهار دربی است که در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودروی توکیو معرفی شده بود.

خودروی جدید، موتوری بزرگ‌تر و قوی‌ترخواهد داشت و به احتمال زیاد از موتور V8، ۵ لیتری با ۴۵۰ اسب بخار بهره خواهد برد و از سوی دیگر به بدنه فیبر کربنی تجهیز خواهد شد.

Mercedes-Benz S-Class Coupe

پرچمدار دو درب مرسدس ازاین به بعدباکلاس CL شناخته نخواهدشدولقب S-Class را همانند خودروهای چهاردرب خواهد داشت.همانطور که درنمایش اولیه طرح S-Classکوپه درنمایشگاه خودروی فرانکفورت درسال۲۰۱۳مشاهده کردیم،این خودروطراحی برپایه خودروی سدان کلاس S، ۲۰۱۴ خواهد داشت.

 

این تغییربه منزله استفاده ازتکنولوژی وراحتی بالاتردرکنارطراحی جالب است.علاوه برموتورV8و سیستم هوشمند کنترل،باید منتظر ماندودید آیا مرسدس از صندلی‌های ماساژورویاسیستم معطر کننده هوا در این خودرو بهره خواهد گرفت یا خیر!

McLaren P13

مک لارن همواره حرف‌هایی برای گفتن داشته وثابت کرده می‌تواندرقیبی جدی برای فراری به حساب آید. این شرکت خودروسازی،اکنون تمرکز خودرابرروی فروش تعدادخودروی بیشتر، معطوف کرده است. P13 نیز اگرچه یک سوپرکاربه حساب می‌آیداما نسبت‌ به مدل‌هایی مانند MP4-12C قیمت پایین‌تری خواهدداشت وتوانایی رقابت باخودروهایی مانندAudi R و Porsche 911 Turbo را دارد.

طراحی این خودرو،شباهت زیادی با P1 داردولی به هرحال شباهت‌های فنی آن با ۱۲C بیشتر است و تنها ازشاسی فیبر کربنی ونسخه به روزرسانی شده ۳ لیتری موتور V8 بهره می‌برد.

Porsche Boxster/Cayman GTS

مدل‌های پیشین GTS پورشه، عملکرد خوبی داشتند و به نظر می‌رسد Boxster و Cayman GTS نیز بتوانند همین روند را دنبال کنند. آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، این دو مدل در نمایشگاه خودروی پکن در سال ۲۰۱۴ به نمایش گذاشته خواهند شد.

بهینه‌ سازی‌های انجام شده شامل افزایش توان به میزان ۱۵اسب بخار،سیستم کنترل پایداری پورشه (PASM) و تغیرات داخلی و خارجی در طراحی این خودرو است.

Tesla Model X

تسلا موتور با عرضه مدل S سروصدای زیادی دربازار خودروهابه پا کردوشایدبه همین دلیل،این شرکت عرضه Model X را به تاخیر انداخت،اما به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۴،زمان عرضه مدل ایکس خواهد بود.

 به جزدرب‌های نامتعارف،به نظر می‌رسدمدل ایکس برای طرفداران مدل اس،آشنا باشد.این دو خودرو، پلتفرمی مشترک دارند و از مولفه‌های الکتریکی یکسانی در آن‌ها استفاده شده است. این خودرو، گزینه‌ای مناسب برای دوست‌داران محیط زیست نیز به حساب می‌آید.

MINI Cooper John Cooper Works

مینی، این کوپر رابه عنوان طرحی اولیه درنمایشگاه خودروی دیترویت درسال ۲۰۱۴به نمایش گذاشت. دراین مدل جدیداز موتوری قدرتمندتروفنرهایی بهینه شده برای تطابق با طراحی مسابقه‌ای این خودرو استفاده شده است.

دیدن این خودروی جدید با موتور توربوشارژ ۲ لیتری قطعا خالی از لطف نخواهد بود

.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان