ramazan
ramazan

زندگی نامه آزاده زارعی + عکس

زندگی نامه آزاده زارعی + عکس
 
آزاده زارعی بازیگر جوان تلوزیون با نقش آفرینی در سریال آوای باران جایگاه ویژه ای در میان دیگر بازیگران به خود اختصاص داد در ادامه زندگی نامه این بازیگر را می خوانیم.

آزاده زارعی که قبلا در نقش اصغر فرشته با ظاهری خشن به نقش آفرینی پرداخته بود این روزها نیز با بازی زیبا در نقش باران در سریال آوای باران دختری که با ناملایمات بسیاری مواجه شده است به زیبایی ظاهر شده است. سریال آوای باران از ۱۶ آذر ماه از طریق شبکه ۳ به صورت روزانه پخش شده و توانسته است درصد بالایی از بینندگان سریالهای صدا و سیما را به سوی خود جلب کند.
 
بجز آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران ، بازیگران نقش‌های اصلی سریال آوای باران را ثریا قاسمی (مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه (طاها پدر باران)، سام درخشانی (نادر و خواهرزاده طاها)، الهام چرخنده (همسر نادر)، مهران احمدی (شکیب)، سپیده خداوردی (مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام (مرتضی)، سیاوش خیرابی (فرید) و مهران رنجبر (کیانوش) بازی می‌کنند.
 
آزاده زارعی بازیگر جوان و خوشروی سینمای ایران که در فیلمهای آمین خواهم گفت ، اکباتان و برف روی شیروانی داغ حضور داشته است (در دو فیلم آخر به عنوان منشی صحنه) آزاده زارعی در نقش اصغر فرشته حضوری متفاوت و به یاد ماندنی داشت. جدید ترین عکسهای آزاده زارعی

زندگی نامه آزاده زارعی + عکس

شناخته‌ترین بازیگر فیلم فرزاد حسنی است که در نقشی متفاوت جلوی دوربین رفته. محمود نظرعلیان، علیرضا مهران، آزاده زارعی، ساناز اسدی، حمید حبیبی‌فر، محمد فصیحی، حسن سکوند و میسا مولوی دیگر بازیگران این فیلم هستند. «آمین خواهیم گفت» به تهیه‌کنندگی مشترک سامان سالور و سید امیرسیدزاده روایتگر قصه‌ای عاشقانه در بستری انسانی است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان