ramazan
ramazan

رابطه بسیار جالب شخصیت شما با انگشتان دستتان

رابطه بسیار جالب شخصیت شما با انگشتان دستتان
 

۸ عنصر وجود دارد که شامل زمین، آب، آتش، هوا، اتر، فکر، هوش و ضمیر است. از این عناصر ۴ مورد آن ها فیزیکی و ۴ مورد غیرفیزیکی هستند. وجود این ۸ عنصر در هر انسان به نسبت مساوی است.

آیا تا به حال به طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده اید؟ تا به حال فکر کرده اید که به کدام یک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید. به نظر می رسد همین خطوط مختلف موجود روی انگشتان دست که آن ها را به بندهای مختلف طبقه بندی می کند، نقش مهمی در شخصیت ما ایفا می کند. درحالی که ما فکر می کنیم این خطوط نمی تواند تفاوت چندانی بین افراد مختلف داشته باشد. بلندی و کوتاهی هر کدام از آن ها پیامی از درون به شما ابلاغ می کند؛ پیامی که می تواند در شناخت بهتر شما از خودتان و حتی بررسی آنچه در آن استعداد دارید موثر باشد. به نخستین نگاه سریع و حس خود اعتماد کنید. بندها به ما می گویند که آیا ما فردی روشنفکر و پیرو عمل هستیم یا فردی فیزیکی؟ در این شماره قرار است نگاهی عمیق بر انگشتان خود داشته باشید.

آیا تا به حال به طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده اید ؟ تا به حال فکر کرده اید که به کدام یک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید ؟ با دقت نگاه کنید.

آیا تا به حال به طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده اید؟ تا به حال فکر کرده اید که به کدام یک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید. به نظر می رسد همین خطوط مختلف موجود روی انگشتان دست که آن ها را به بندهای مختلف طبقه بندی می کند، نقش مهمی در شخصیت ما ایفا می کند. درحالی که ما فکر می کنیم این خطوط نمی تواند تفاوت چندانی بین افراد مختلف داشته باشد. بلندی و کوتاهی هر کدام از آن ها پیامی از درون به شما ابلاغ می کند؛ پیامی که می تواند در شناخت بهتر شما از خودتان و حتی بررسی آنچه در آن استعداد دارید موثر باشد. به نخستین نگاه سریع و حس خود اعتماد کنید. بندها به ما می گویند که آیا ما فردی روشنفکر و پیرو عمل هستیم یا فردی فیزیکی؟ در این شماره قرار است نگاهی عمیق بر انگشتان خود داشته باشید.

● بندهای روی انگشتان

وقتی کف دست تان را رو به صورت قرار داده اید به انگشتان تان نگاه کنید. می بینید که هر یک از انگشتان شما به ۳ بند تقسیم شده است. متوجه ۳ خط تیره افقی خواهید شد که هر بند را از دیگری جدا می کند. مهم ترین چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که کدام بند، بلندترین است. معمولا یک سری از بندها حتی گاهی به میزان کم (بالایی، میانی یا پایینی) بلندتر از بندهای دیگر هستند.

● بلندتر بودن بندهای پایینی : شماکاردستی را دوست دارید

اگر بندهای پایین انگشتان شما بلندتر است از نظر فیزیکی قوی بوده و بدنی تندرست دارید. آنچه در بین این نوع افراد مشترک است این است که از کار کردن با دست لذت می برند. این نوع کار می تواند تعمیر و ساخت اشیا یا آشپزی باشد. جابه جایی و تغییر برای شما خیلی سخت است. چسبیدن به یک برنامه روزانه در دستیابی به اهداف تان کمک می کند.

● بلندتر بودن بندهای میانی : شما بلند همت هستید

بلندتر بودن بندهای میانی انگشتان شما نشان دهنده این است که فردی بلند همت هستید و مایلید به اهداف تان برسید. با بالا رفتن سن ممکن است به بازرگانی یا تجارت بپردازید زیرا پول را و آنچه با آن خریداری می شود، دوست دارید. بلندتر بودن بندهای میانی انگشتان موجب تمایل فرد به تملک و گردآوری مال می شود.

● بلندتر بودن بندهای بالایی انگشتان: شما یک متفکرید

اگر بندهای بالایی انگشتان دست شما بلندتر هستند در این صورت شما فرد متفکری هستید. آموختن و جمع آوری اطلاعات را دوست دارید. افرادی که بند بالایی انگشتان آن ها بلندتر است کارهایی مانند بازی شطرنج، خواندن کتاب و حل کردن جدول را دوست دارند. همچنین شما مایلید پیرامون افراد اندیشمندی باشید که می توانند چیزهایی را به شما بیاموزند. ممکن است از خواندن تاریخ یا مطالعات اجتماعی لذت ببرید. گزارش های خبری نیز برای شما جالب هستند زیرا دوست دارید از آنچه در جهان می گذرد آگاه باشید.

● اتر، انرژی حول دستان ما

۸ عنصر وجود دارد که شامل زمین، آب، آتش، هوا، اتر، فکر، هوش و ضمیر است. از این عناصر ۴ مورد آن ها فیزیکی و ۴ مورد غیرفیزیکی هستند. وجود این ۸ عنصر در هر انسان به نسبت مساوی است. عناصر فیزیکی شامل زمین آب، آتش و هواست. این عناصر می توانند از طریق بینایی، چشایی و بویایی تجربه شوند.

عناصر غیرفیزیکی ذهن، هوش و ضمیر هستند و نمی توانیم آن ها را با حس های مان درک کنیم زیرا بیانگر آگاهی روح هستند. عنصر اتر در مرز بین فیزیکی و غیرفیزیکی قرار دارد. نوسان صدا در واقع ماحصل دنیای اتری است. صدا توسط هوا حمل می شود ولی توسط آن ایجاد نمی شود بلکه ایجاد آن توسط اتر است. هر چیزی که در این دنیا به طور فیزیکی تولید می شود از ارتعاش صدا آغاز می شود. به عنوان مثال پس از این که طرحی توسط مغز و هوش تصور شد با استفاده از کلام و لغت به بخش واقعیت منتقل می شود. در این مسیر عنصر اتر پل بین آگاهی و جوهر وجودی است. عنصر ناپیدای اتر حول دستان ما قرار دارد. دستان خود را روی میز قرار داده و آزاد بگذارید. اگر فضایی وجود داشته باشد به این معناست که اتر به آزادی حول دست در حال جریان است. این امر نشانه هایی از ارتباط قوی بین ذهن و بدن است که توانایی لازم برای انجام آسان طرح ها را به انسان می دهد. هر نوع پیوستگی بین انگشتان یا پیوستگی شست به کف دست نشان دهنده این است که اتر در آن نقطه مسدود شده و قدرت آن را محدود کرده است.

فضاها: اگر فضاهایی بین تمام انگشتان و شست شما وجود دارد این امر نشانه مثبتی از شکوفایی استعدادهای شماست، همچنین هرچه این فاصله ها بیشتر باشد فرد یاشده مستقل تر و مطمئن تر خواهد بود.

پیوستگی: اگر تمام انگشتان شما نزدیک به هم باشند مسلما تمام توانایی های تان را واپس می زنید و همچنین فردی خجالتی و کم حرف هستید:

۱. فضای بین شست و دست(حوزه تاثیر): شما توانایی کنترل و شکل دهی شرایط پیرامون خود را دارید.

پیوستگی شست به دست: برای شما کنترل و تاثیرگذاری بر شرایط پیرامو ن تان کاری بس مشکل است و ممکن است نسبت به انجام این کار تمایل چندانی نداشته باشید.

۲. فضای بین انگشت مشتری و زحل(حوزه فعالیت): شما توانایی عملکرد مستقل را دارید و براساس تمایل خود عمل می کنید.

پیوستگی بین انگشتان مشتری و زحل: ممکن است متکی به دیگران باشید و منتظر بمانید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

۳. فضای بین انگشتان زحل و خورشید(حوزه تفکر): شما ذهن و فکری مستقل و مایل به تفکر برای خود دارید و تحت تاثیر نقطه نظرات عموم قرار ندارید.

پیوستگی انگشتان زحل و خورشید: هنگام تصمیم گیری تحت تاثیر نقطه نظراتی که عموما پذیرفته می شود، قرار می گیرید.

۴. فضای بین انگشتان عطارد و خورشید(حوزه ارتباطات): توانایی تبادل اندیشه ها و نقطه نظرات خود را دارید.

پیوستگی انگشتان عطارد و خورشید: ممکن است در مورد تبادل تفکرات و اندیشه های تان مردد یا بی میل باشید.

● بند اصلی را پیدا کنید

در هر فرد بند انگشتی وجود دارد که بلندتر از بقیه است. اکنون ماموریت شما یافتن قوی ترین یا مهم ترین بند انگشت است. ما این بند را «بند اصلی» می نامیم. بند اصلی به شما می گوید که کدام یک از استعدادهای تان قوی تر است.

۱. بند بالایی انگشت مشتری: روحانیت

شما فردی بسیار روحانی بوده و به انواع فعالیت های روحانی علاقه مند هستید. ممکن است توانایی اندکی نیز در زمینه مسائل روحی و روانی داشته باشید.

۲. بند میانی انگشت مشتری: بلند همت

شما فردی بلندهمت هستید و مایل به انجام کارهای بزرگ و صعود به قله موفقیت. به عنوان مثال، اگر در یک تیم پیگردی قرار داشته باشید بیش از هر شخص دیگری می خواهید بیاموزید. برای کسب بالاترین موفقیت به کار و تلاش بسیار می پردازید.

۳. بند پایینی انگشت مشتری: مسئول دیگران

دوست دارید مسئول دیگران باشید چه کاپیتان تیم باشید چه مبصر کلاس. از این که دیگران از سخنان شما پیروی می کنند، لذت می برید. همچنین اعتماد به نفس بسیاری دارید ولی با این همه خودبین نیستید.

۴. بند بالایی انگشت زحل: دانش

شما شیفته کسب اطلاعات هستید. یادگیری و مطالعه چیزی است که بسیار به آن علاقه مندید. ممکن است از خواندن کتب مربوط به تمدن های باستانی لذت ببرید.

۵. بند میانی انگشت زحل: سازماندهی کننده

در امر سازماندهی بسیار خوب عمل می کنید. توانایی برنامه ریزی، فعالیت های گروهی و سازماندهی انجام تدریجی پروژه ها را دارید. احتمالا اتاق خود را بسیار پاکیزه نگه می دارید.

۶. بند پایینی انگشت زحل: طرفدار محیط زیست

زمین را دوست دارید و در بوم شناسی و محیط زیست سیر می کنید. بیشتر در خارج از خانه به سر می برید.

۷. بند بالایی انگشت خورشید: فردگرا

شما فردگرا هستید. اگر مایل نیستید از بقیه پیروی کنید هر کاری را به شیوه شخصی خودتان انجام می دهید.

۸. بند میانی انگشت خورشید: عاشق محبوب بودن

عاشق محبوبیت و قرار گرفتن در کانون توجه دیگران هستید. مایلید طبق اسلوب و مد روز لباس بپوشید. ممکن است بخواهید هنرمند یا موسیقی دان شوند.

۹. بند پایینی انگشت خورشید: هنرمند و بازیگر

دوست دارید مرکز توجه مردم باشید. لباس های آراسته بپوشید و هنرمند یا موسیقیدان شوید.

۱۰. بند بالایی انگشت عطارد: برقرارکننده ارتباط

عاشق صحبت کردن هستید و در توصیف کردن، توانایی خوبی دارید. ممکن است وقت خود را صرف مکالمه های تلفنی کنید.

۱۱. بند میانی انگشت کوچک: نویسنده

توانایی ذاتی در امر نویسندگی دارید. بسیار شجاع بوده و همیشه در مورد چیزهایی که نمی دانید پرسش می کنید. ممکن است به تهیه گزارش های تحقیقاتی علاقه مند باشید. پیشنهاد می کنم برای یک روزنامه نویسندگی کنید.

۱۲. بند پایین انگشت عطارد: تکنولوژی

عاشق انواع تکنولوژی هستید که می تواند شامل الکترونیک ها و مکانیک ها باشد. با کامپیوترها و ابزار مکانیکی کوچک کار کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان