ramazan
ramazan

بهترین پاک کننده پوست چیست؟

بهترین پاک کننده پوست چیست؟

بهترین پاک کننده، شفاف و جوان ماندن پوست صورت چیست؟

شبکه های اجتماعی و پیشنهاد و تجربیات کلیپ شده برای پاکسازی و جوانی پوست بسیار بی شمار است.

اکنون با این ضد و نقیض ها، پاکسازی و تمیز کردن پوست با آب بهتر است یا لوسیون، دستمال های مرطوب و …؟

 

تفاوت پاک کنندگی آب با لوسیون های تمیز کننده

شب هنگام قبل از رفتن به رختخواب باید بدون هیچ درنگی پوست صورت را تمیز کرد. شستشوی صورت با یک محلول شوینده سبک متناسب با نوع و بافت پوستتان هر چه آلودگی و چربی روی پوست جمع شده است را به راحتی پاک می کند.

 

بهترین پاک کننده پوست چیست؟

 

آب به دلیل ساختار شیمیایی که داری یک مولکلول اکسیژن است به خوبی به پوست شما جوانی، اکسیژن می دهد.

یعنی علاوه بر این که آب باعث رفع آلودگی و چربی های اضافه سطح پوست می شود منافذ را باز میکند و خود ملکول اکسیژن جذب پوست می شود.

لوسیون و پدهای پاک کننده آرایش یا تمیز کردن صورت

پدهای آرایشی به دلیل این که در هر جا و هر مکانی می توان به عنوان پاک کننده استفاده کنیم بسیار در دسترس می باشد.

 

بهترین پاک کننده پوست چیست؟

 

دستمال های مرطوب یا پدهای پاک کننده که معمولا با دوفازهای آرایشی مرطوب می شود به عنوان پاک کننده آرایشی و تمیز کردن صورت استفاده می شود.

اکنون باید با ماساژ و کشیدن پد یا دستمال روی پوست ظریف و حساس؛ کرم، چربی، آلودگی را با این دستمال یا پدها از روی صورت پاک کنیم. عملا شما با این دستمال های مرطوب نه تنها منافذ پوست خود را باز نمی کنید که مواد شیمیایی داخل پد را با آلودگی صورت مخلوط می کنید و حس می کنید صورتتان تمیز شده است!

کاربردهای دستمال مرطوب

همانطور که از اسم آن مشخص است دستمال های مرطوب بیشتر برای پاک کنندگی دست در طول روز استفاده می شود. هنگامی که آب در دسترس نیست می توان با پد و دستمال های مرطوب دست را تمیز کرد.

کاربرد محلول های دوفاز آرایشی

محلول های پاک کننده آرایشی نیز همیشه برای سلامتی و جوانی پوست مفید نیستند. به خاطر داشته باشید اگر از دوفاز برای پاک کردن صورت استفاده می کنید حتما بعد از آن با کمی آب صورت را بشورید.

و هرگز اجازه ندهید که مواد محلول شستشوی صورت روی پوست شما تا صبح بماند. این سمی ترین کاری است که شما برای پوستتان انجام میدهید.

 

معجزه آب از شب تا طراوت صبحگاهی

شستشوی صورت قبل از خواب علاوه بر پاکسازی آرامش خواب را به شما هدیه می دهد. همه ی ما صبح ها بعد از بیدار شدن صورت ورم کرده و خواب آلوده را می بینیم.

بهترین پاک کننده پوست چیست؟

 

 

بهترین کار شستشوی صورت با آب ولرم یا رو به خنکی است. چرا که در طول شب شل شدن عضلات صورت باعث گشاد شدن بافت ها و تورم آن می شود.

آب خنک باعث جمع شدن بافتها، کاهش تورم صورت، و شادابی صبحگاهی می شود.

پس برای تمیز و پاک کردن پوست صورت از آلودگی، خستگی، چربی و رسیدن به یک پوست شاداب همیشه و در همه جا آب را اولویت قرار دهید.

این را هم بدانید که بعد از شستشوی صورت بلافاصله صورت را خشک کنید آب به دلیل پاک کنندگی قوی روی سطح پوست بماند تمام مواذ مغذی پوست را خشک می کند!

به همین علت آب بهترین و فوق العاده ترین پاک کنندگی برای پوست صورت و بدن است. و حتما بعد از شستشوی صورت از یک مرطوب کننده استفاده کنید.

نکته پایانی:

محلول، کرم، لوسیون و پدهای آرایشی پاک کننده با تنوع بالا و ویژگی های خوبی در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی وجود دارد. اما بدانید هیچ پاک کننده ای به اندازه آب و یک شوینده ملایم متناسب با پوست هیچ جایگزینی ندارد.

پس نتیجه می گیریم بهترین پاک کننده پوست آب است. آب تنها محلول طبیعی است که میتوان با یک شوینده خوب صورت و حتی پوست بدن را تمیز کرد.

بسیاری از خانمها با هزینه های زیاد و استفاده از محلول های آرایشی نه تنها جوانی و شادابی را به پوست صورتشان هدیه ندادند که بر اثر استفاده های مکرر و عادت های میکاپ سن پوستشان بالا رفته است.

پس به کلیپ های رنگارنگ و بی پایه و اساس شبکه های اجتماعی کمتر توجه کنید و عقلانی و سنجیده سلامت و جوانی پوست خود و عزیزانتان را حفظ کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان