مضرات بسیار پوست و جگر مرغ

مضرات بسیار پوست و جگر مرغ
وزارت بهداشت اعلام كرد: مصرف مرغ منجمد و مرغ گرم هیچ تفاوتی ندارد و فقط افراد باید از خوردن پوست مرغ و جگر آن پرهیز كنند زیرا آنتی بیوتیك‌ها و چربی‌ها در این قسمت‌ها ذخیره می‌شوند كه برای بدن بسیار خطرناك است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، غریب، مدیر كل اداره كل دامپزشكی استان هرمزگان با بیان این مطلب اظهار داشت: بهترین راه مصرف گوشت‌های دامی پخت كامل آن است كه باعث از بین رفتن تمام میكروب‌های گوشت می‌شود و گوشت‌هایی كه به صورت روزانه مصرف می‌شوند باید كاملاً استاندارد و بهداشتی بوده تا جلوی هر گونه انتقال بیماری گرفته شود.

غریب با اشاره به اینكه عدم رعایت نكات بهداشتی و ایمنی دام ها می‌تواند عامل انتقال میكروب به انسان باشند، ابراز داشت: به دلیل بیماری‌های مشترك بین انسان و دام و همچنین برای مقابله با برخی از بیماری‌های حیوانات از آنتی بیوتیك‌ها استفاده می‌شود كه در صورت استفاده افراد از گوشت حیوانات، مقاومت بدن آنها نیز در مقابل میكروب‌ها زیاد می‌شود.

بسیاری از بیمار‌ی‌های عفونی و میكروبی بین انسان و دام مشترك هستند كه می‌توانند به راحتی به علت عدم رعایت نكات بهداشتی به انسان منتقل شوند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان