ramazan
ramazan

عروس بعدی خاندان سلطنتی بریتانیا + عکس

عروس بعدی خاندان سلطنتی بریتانیا + عکس

" پرنس هری " بعد از یک سال و اندی آشنایی با این دختر زیبا به طور رسمی به او درخواست ازدواج داده است، او معتقد است این زوج جوان رنگ جدیدی به روابط خود زده و به زودی این خبر به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

این روزها شایعات نامزدی رسمی " پرنس هری " نوه کوچک ملکه انگلیس و دوست دخترش غوغایی در عالم رسانه ها به پا کرده است و به نظر میرسد به زودی اخباری در خصوص یک جشن عروسی سلطنتی منتشر شود. خانواده " کریسیدا بونز " دختری که پرنس جوان دلباخته اوست به قدری خوشحال هستند که بسیار زودتر از رسانه های رسمی این نامزدی را اعلام کردند.

عروس بعدی خاندان سلطنتی بریتانیا + عکس

یکی از افراد نزدیک به این خانواده میگوید " پرنس هری " بعد از یک سال و اندی آشنایی با این دختر زیبا به طور رسمی به او درخواست ازدواج داده است، او معتقد است این زوج جوان رنگ جدیدی به روابط خود زده و به زودی این خبر به صورت رسمی منتشر خواهد شد. فرد دیگری که از دوستان خانوادگی دختر جوان میگوید : ازدواج آنها حتمی است و فقط به کمی زمان نیاز دارند. مادر " کریسیدا " یکی از مدل های معروف دهه 60 میلادی انگلستان است و پدرش نیز یک تاجر موفق می باشد. این بانوی زیبا و بلوند اخیرا در مکان های بسیاری کنار پرنس هری دیده شده است و رفتار آنها نشان از رابطه عاشقانه و جدی آنها دارد و باید منتظر شد و دید که عاقبت این عشق چه خواهد شد.

عروس بعدی خاندان سلطنتی بریتانیا + عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان