ramazan
ramazan

شباهت دختر بی ادب روس به هیلتون !! +عکس

شباهت دختر بی ادب روس به هیلتون !! +عکس
به گزارش نازوب کسنیا سبچک دوست خانوادگی پوتین و مجری یه برنامه ی تلویزیونی است. اما هم اکنون برنامه ی تاک شو سیاسی وی باعث جنجال شده و دستور توقف پخش آن از تلویزیون روسیه داده شده است.
سبچک پاریس هیلتون روسیه نام گرفته است،چراکه شباهت زیادی با وارث هتل مشهور آمریکایی دارد. وی پیش از این دختری از قشر ثروتمند روسیه و با زبانی تند و تیز بود که مشهور به بی ادبی بود. پاریس هیلتون روسیه چندین کتاب در مورد موفقیت نوشته است و مجری برنامه ی دم 2 است که طولانی ترین برنامه ی رئالیتی شو در جهان است.
 
برخی ضربه ای که این برنامه به فرهنگ روسیه زد را از زمان مغولان بی سابقه دانسته اند. وی دختر اناتولی سبچک، شهردار سن پتزربورگ در دهه 1990 است. پوتین در آن زمان معاون او بود. وی که بسیار به پوتین نزدیک است، می گوید: پوتین مرد بدی نیست.
البته وی در شب کریسمس، در مقابل صد هزار معترض در مسکو ظاهر شد و گفت: اسم من کسنیا سبچک است  و با حضور در اینجا بسیاری از امتیازات و موقعیت هایی را که داشتم را از دست می دهم.
اینترنت منجر به آغاز اعتراضات در روسیه شد. این کشور بیشترین کاربران اینترنتی را در اروپا دارد.  در این اعتراضات افرادی از جمله سبچک حضور داشتند که هرگز در تظاهرات پیشین شرکت نکرده بودند.
اولین اقدام وی علیه پوتین، ویدیویی بود که در اینترنت منتشر کرد. سبچک با آپلود ویدیویی در توییتر وسیلی یاکمنکو، بنیانگذار گروه جوانان طرفدار کرملین(معروف به ناشی) را رسوا نمود. وی پس از شناسایی کردن یاکمنکو در یک رستوران گران قیمت در مسکو، از خود فیلمبرداری کرد که در حال تمسخر خادمان مردم بود که به چه رستوران های گران قیمتی می روند.
 
 
پس از پخش این ویدیو در اینترنت، گروه جوانان طرفدار کرملین در واکنش به این حرکت، سبچک را هرزه ی بی لیافت نامید. در چندین ماه گذشته، فعالیت وی در اردوگاه اپوزیسیون روسیه افزایش یافته است. تصمیمی که بسیاری را به تعجب واداشته است.

نازوب: پاریس هیلتون روسیه در مقاله ای نوشته است: پوتین هنوز هم فرصت مذاکره، و حرکت به سمت یک سیستم متفاوت ، انتخابات آزاد و مهمتر از همه بوروکراسی سالم را دارد. افراد بسیاری هستند که هرگز از سبچک استقبال نخواهند کرد اما وی در حال کسب مقبولیت در بین رهبران مخالف در روسیه است.

یوکنیا چریکفا، رهبر کمپین نجات جنگل خیمکی یکی از کسانی است که از سبچک حمایت کرده است. وی می گوید: برای من خیلی جالب بود که ببینم وی این چنین تغییر کرده است. البته با تداوم انتقادهای شدید از پوتین و مدودف در این برنامه، شبکه یام تی وی در مقابل فشارهای دولت عقب نشینی کرده و برنامه را متوقف کرد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان