ramazan
ramazan

داستان غم انگیز مانکن سرشناس استرالیا +عکس

داستان غم انگیز مانکن سرشناس استرالیا +عکس
میرا نداکر  مانکن سرشناس استرالیایی در یک مصاحبه احساساتی و در حالی که سعی می کرد جلوی سرازیر شدن اشک هایش را بگیرد اعلام کرد یکی از نام های میانی پسر خود را از نام دوست پسرش که در سن 15 سالگی در یک تصادف رانندگی کشته شد، برداشته است.
 
کریستوفر میدلبروک  18 ساله در سال 1999 در یک اثر تصادف در گذشت. میرانداکر 28 ساله که اکنون با یکی از ستاره های هالیوود، ارلاندو بلوم  ازدواج کرده است نام پسر خود را  فلین کریستوفر بلانچارد کپلند بلوم گذاشته است.
او اظهار داشت:  کریستوفر اولین شخصی بود که عاشقانه دوستش داشتم. اون زمان ما نوجوانی بیش نبودیم ولی تصمیم گرفته بودیم با یکدیگر ازدواج کنیم و چند بچه داشته باشیم.
 
او خیلی ناگهانی رفت و باعث شوکه شدن همه شد . اسم میانی  فلین  به خاطر زنده نگه داشتن یاد اوست . بعد از مرگش نامه ای به او نوشتم و به او قول دادم نام اولین فرزندم را کریستوفر بگذارم تا به این نحو عشق و علاقه خود را به او ثابت کنم. و خوشبختانه اورلاندو نیز با تصمیم من مخالفی نکرد.
کر همچنین در مورد داشتن فرزندان بیشتر گفت. همیشه فکر می کردم من سه تا بچه خواهم داشت ولی در حال حاضر از داشتن یک بچه هم راضی هستم و باید دید تا بعد چه می شود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان