ramazan
ramazan

عکس های دیدنی از جدیدترین پروتز لب های دختران

مجموعه : جالب ترین ها
عکس های دیدنی از جدیدترین پروتز لب های دختران

  این خانم ها با جراحی های متعدد پروتز لب عنوان زشت ترین و بزرگترین لب ها را به خود  اختصاص دادند!!!!!

 

 

عکس های دیدنی از جدیدترین پروتز لب های دختران

تب تند و آتیشی زیبا شدن بین دختران و نوجوانان حتی پسران در ایران و دیگر کشورها متاسفانه خیلی از آنها را به کام مرگ کشانده است.

تزریق های بی پایه و اساس برای زیبایی بیشتر جان آنها را می گیرد.

 

عکس های دیدنی از جدیدترین پروتز لب های دختران

 

تصاویر تاسف آور از بزرگ کردن و به اصطلاح پروتز کردن لب در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و واکنش تند بسیاری از کاربران را به همراه داشت.

و سالن های زیبایی و حتی پزشکان عمل های زیبایی را عامل اصلی این ناهنجاری های زیبایی می دانند.

 

عکس های دیدنی از جدیدترین پروتز لب های دختران

 

پروتز چیست و چه عوارضی دارد؟

 

به دو دسته کلی تقسیم می شوند؛ روش های موقت – حداقل تهاجمی، روش های دائمی که این روش ها، دارای نتایجی دائمی هستند.

یکی از طبیعی ترین راه های پر کردن یا تقویت لب ها ، تزریق چربی است. تزریق چربی، فرایندی است که در آن چربی از بدن خارج شده، تمیز می شود و به لب ها تزریق می شود.

یکی از روشهای حجیم سازی لب، پرکننده های اسید هیالورونیک است، یعنی استفاده از فرم اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی در بدن است.

پرکننده های اسید هیالورونیک به منظور افزودن حجم و بهبود شکل و ساختار ، به لب تزریق می شود. روش دیگر برجسته سازی لب، تزریق کلاژن به لب است.

یکی دیگر از پرکننده های پوستی که می تواند برای حجم دهی و برجسته سازی لب استفاده شده و آین کار با استفاده از پروتئین طبیعی کلاژن صورت می گیرد. همچنین ،کلاژن برای از بین بردن چین و چروک و خطوط اطراف دهان و پیشانی، بسیار موثر است.

بزرگ کردن و حجیم کردن لب با استفاده از پر کننده ها

 

متخصصان بطور مکرر از پر کننده های لب قابل تزریق برای برجسته کردن لب و جذاب کردن ظاهر آن استفاده می کنند.

با توجه به مواد بسیار متنوع و تکنیک های تزریق برای بزرگ کردن لب (به طور مثال تزریق ژل لب، تزریق چربی لب و…)، در این رابطه تعداد زیادی از انتخاب ها وجود دارند که می توانند برای بر طرف کردن نیازهای شخصی شما مناسب باشند.

پیشرفت های ایجاد شده در حوزه بهبود و تغییر شکل ظاهر لب باعث ایجاد برخی روش های جدید درمانی شده که متخصصان از آنها به عنوان پر کننده های لب دائمی استفاده می کنند.

 

عکس های دیدنی از جدیدترین پروتز لب های دختران

 

خطرات پروتز

از آنجا که امکان واکنش آلرژیک نسبت به مواد مورد استفاده برای پروتز لب وجود دارد، پس بهتر است وجود هرگونه آلرژی به پزشک اطلاع داده شود.
پزشک شما باید روش مناسبی را بر طبق شرایط فرد، انتخاب کند. میزان پایداری پروتز لب ، بستگی به این دارد که چگونه بدن شما مولکول های پرکننده را مختل کند. پزشک شما قادر خواهد بود یک برآورد کلی از روش و میزان اثردهی پروتز لب به شما ارائه دهد.
به هرحال لازم است که قبل از انجام هر نوع روشی، از عوارض احتمالی آگاه باشید. برخی از خطرات ممکن است شامل عفونت، زخم و یا سفتی لب ها باشد.

با این حال، با یک تصمیم گیری مناسب می توان میزان خطرات را به شدت کاهش داد. گرچه به طور کلی همیشه پروتز لب ، دارای عوارض است، اما واکنش شما به نوع پرکننده ای که انتخاب می کنید و توانایی شما برای بهبودی نیز مساله مهمی است.

 

عکس های دیدنی از جدیدترین پروتز لب های دختران

 

برای زیبای های خدادادی خودتان ارزش قائل باشید و بدانید همه ی مخلوقات جهان زیبایی های خاص خودشان را دارند. حتی شما!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان