عضویت در کانال تلگرام

چگونه هم بخوریم هم لاغر بمانیم

مجموعه : تغذیه مناسب
چگونه هم بخوریم هم لاغر بمانیم
یک کارشناس ارشد تغذیه عنوان کرد: یکی از مفید‌ترین شیوه‌های کنترل اشتها و کاهش وزن، افزایش تعداد وعده‌های غذایی از 3 تا 5 وعده و مصرف مواد غذایی کم کالری و سرشار از فیبر و سبزی است.
 
به گزارش سایت نازوب، سبحان ابراهیمی در ادامه مطلب خود افزود: همچنین پرهیز از مصرف قند، شکر، آرد سفید فرآوری شده و همین طور کاهش مصرف نمک، قهوه و چای  در رژیم غذایی روزانه تاثیر زیادی در کنترل وزن و کاهش آن دارد.
 
ابراهیمی تصریح کرد: برخی از متخصصان معتقدند نوشیدن یک لیوان آب که در آن سه قاشق غذا خوری سرکه سیب حل شده باشد همراه با وعده غذایی برای هضم بهتر مواد غذایی و پیشگیری از اضافه وزن بسیار موثر است.
 
وی ادامه داد: مصرف این نوشیدنی در وعده‌های ناهار و شام و به صورت روزانه موثر است.
 
وی خاطر نشان کرد: نوشیدن یک لیوان لیمو‌ترش با آب پرتقال، صبح ناشتا تاثیر زیادی در افزایش متابولیسم بدن و تسریع روند لاغری دارد.

آتلیه تخصصی نوزاد کودک و بارداری
تازه های امروز
پربیننده ترین نازوب
مدل رو تختی های جدید و بسیار شیک دو نفره مدل های جدید کمد دیواری (عکس) معرفی و شناخت انواع پارچه با عکس آموزش خیاطی، دوخت شلوار با الگوی متریک چیدمان و دکوراسیون جدید خانه به سبک اسپانیایی تهیه کود خانگی به روش های ساده آموزش تصویری انتخاب رنگ اتاق دختر و پسر آموزش دوخت تصویری چادر فرشته فواید پخت غذا در زودپز بهترین راه استخدام در ادارت و ارگان ها عادهای خوب برای پول دار شدن تصاویری از دکوراسیون شیک و امروزی اتاق نشیمن