جدال بر سر اسکار اینترنتی !

مجموعه : اخبار
جدال بر سر اسکار اینترنتی !
همیشه برای هر کاری در هر رشته‌ای بهترین‌ها جوایزی می‌گیرند. به‌طور مثال در مراسم خاصی به بهترین فیلم‌ها یا اختراعات جایزه تعلق می‌گیرد.
 
در جهان فناوری‌ هم وضعیت به همین صورت است و طی مراسمی بهترین‌ها مشخص می‌شوند. این مراسم فستیوال جوایز وبی یا اسکار اینترنتی نام دارد و هر سال توسط آکادمی بین‌المللی علوم و هنرهای دیجیتالی برگزار می‌شود.
به‌طور حتم برای شما هم جالب خواهد بود اگر بدانید که این مراسم اسکار اینترنتی برای بخش‌هایی مانند وب‌سایت‌های موجود، تبلیغات اینترنتی، فیلم و تصاویر ویدئویی که در اینترنت وجود دارد و همچنین برای بخش‌هایی در زمینه تلفن‌های‌همراه هم برگزار می‌شود. در این مراسم، برترین‌های جهان اینترنت در هر شاخه‌ای به دو صورت انتخاب می‌شوند.
در شکل اول، نظرسنجی در میان مردم انجام می‌شود و به این ترتیب یک نامزد دریافت جایزه اسکار توسط کاربران اینترنتی انتخاب می‌شود و در شکل دیگر بهترین‌ها توسط آکادمی هنرهای علوم و هنرهای دیجیتال انتخاب‌شده و به همین خاطر در هر بخش دو برنده در نظر گرفته می‌شود. جالب است که بدانید در میان نامزدهایی که برای امسال وجود دارند در میان وب‌سایت‌ها نام سایت‌های نیویورک‌تایمز و سایتی که به هنرپیشه معروفی با نام زاک گالینافاناکیس متعلق است به چشم می‌خورد.
 
در مراسمی که امسال برگزار خواهد شد قرار شده است بهترین‌های جهان اینترنت در زمینه‌های مختلفی مانند سرگرمی‌ها، بازی‌ها و اخبار گوناگون انتخاب شوند. این مراسم ماه آینده در نیویورک انجام خواهد شد و داوران معتبری برای رای به کاندیداها در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.
 
در زمینه انتخاب برترین سایت‌ها، شاخه‌های مختلفی برای امسال معرفی شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به شاخه‌های هنر، بانک‌داری، وبلاگ‌های فرهنگی و سیاسی مختلف، خودرو، اخبار، شبکه‌های اجتماعی اینترنتی، نرم‌افزارها و معرفی سخت‌افزارهای گوناگون اشاره کرد. جالب است که بدانید در وبی‌ اواردز امسال بخش جداگانه‌ای برای انتخاب بهترین روزنامه‌های آن‌لاین در نظر گرفته شده است که شناخته‌شده‌ترین کاندیداهایی که در این بخش وجود دارند علاوه بر نیویورک‌تایمز سایت‌های NPR، سالون و گاردین می‌باشند.
 
بخش جذاب دیگری که در شاخه انتخاب بهترین سایت‌ها وجود دارد، بخش انتخاب بهترین سایت متعلق به چهره‌های سرشناس و مشهور در شاخه‌های مختلف است. در این بخش هم کاندیداهایی که تا به حال معرفی شده‌اند، جیم کری هنرپیشه معروف و گروه موسیقی راک ایرلندی بوده‌اند. در حال حاضر کشمکش بسیار زیادی در میان رای کاربران برای انتخاب سایت شخصیت محبوبشان شکل گرفته و به همین خاطر از اکنون جو جالب و جذابی برای استقبال از این مراسم در میان کاربران به‌وجود آمده است. در زمینه نرم‌افزارها و سخت‌افزارها هم نام مکافی، ادوب برلیانت و every click matters به‌عنوان نامزدهای بهترین وب‌سایت‌ها به چشم می‌خورد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان