ramazan
ramazan

بهترین پاک کنندۀ پوست

بهترین پاک کنندۀ پوست

برای همه واضح و مبرهن است که پاک کردن شبانۀ آرایش ضروری است. اما تعداد اندکی از ما صبح ها هم پوست مان را قبل از آرایش کردن پاک می‌کنیم.
 
پاک کردن پوست چه ضرورتی دارد؟
 اولین علت این آلودگی ها این است که پوست ما طی شب فعالیت شدیدی دارد: با پاک کردن پوست، رسوب ها و سلول های مرده که مانع تنفس پوست می‌شوند، کنار می‌روند.
این همۀ ماجرا نیست؛ اسیدهای چرب که اجازۀ فعالیت سلولی را می‌دهند، روی هم جمع می‌شوند، بنابراین پوست چرب تر است؛ علاوه بر این بنابر دمای اتاق و شیوۀ خواب، بعضی ها در طول شب عرق می‌کنند.

نتیجه: قبل از این که به رختخواب بروید، باید کرم روزانه، آرایش و به طور کلی هر چیزی که روی پوست تان مالیده شده را پاک کنید.

بهترین پاک کنندۀ پوست، آب است!
شب ها، پاکسازی پوست قبل از هر چیز برای پاک کردن آرایش به کار می‌رود. از آنجایی که مواد چرب برای این منظور کارآیی بیشتری دارند، اغلب این پاک کننده ها روغنی هستند. اگر شما طرفدار رطوبت و تازگی هستید، صبح ها برای پاکسازی پوست محصولات مناسب همراه با مقدار زیادی آب، مجاز هستند!

به شرطی این کار را انجام دهید که بعدش فوراً پوست تان را خشک کنید (خیس بودن طولانی مدت پوست را خشک می‌کند) و با یک حولۀ کاملاً تمیز صورت تان را تر نمایید. این کار را انجام دهید، قطعاً استفاده از یک مرطوب کننده و کرم تان در الویت قرار دارد.

آب: طراوت صبحگاهی
اگر آب همراه همیشگی صبح های تان است، بهترین روش را برای خواباندن ورم صورت و به ویژه ورم اطراف چشم انتخاب کرده اید. بله، به نظر می‌رسد که  این ناحیه بیشتر از بقیه در رختخواب مچاله شده است. علت این امر مکانیسم سیالات است.

این نواحی در طول شب رد برمی‌دارند و بافت های پوست را گشاد می‌کنند، بنابراین پوست صورت، خصوصاً در اطراف چشم بسیار حساس است. در نتیجه صبح که از خواب بیدار می‌شوید احساس می‌کنید متورم هستید. برای تقویت کردن بافت ها، این ناحیه را با آب خنک بشویید. اگر جرأت ندارید سرتان را زیر شیر آب ببرید، یک اسپری که در یک محل خنک نگه داشته اید، می‌تواند کمک تان کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان